• Ik heb nu rood geverfd haar. Niet fel, maar een zachte donkere kleur. Maar goed, ik wil het nu dus bruin hebben en wil even weten of ik mijn rode plukken gewoon kan oververven. Ik ben namelijk lichtelijk bang dat er een groene gloed in mijn haar komt.
    Iemand ervaring met deze switch in haarverf?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Volgens mij moet er sowieso twee weken tussen zitten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Laatste keer dat het geverfd is, is 6 weken terug.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Donkerder is normaal nooit een probleem. Wat je wel kan hebben is dat het rood er nog een klein beetje doorkomt omdat dat een vrij "agressieve" kleur is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    over rood valt bijna niet te verven, behalve als je een donkere kleur overheen doet. En dan nog is het moeilijk, omdat het er altijd wel doorheen komt.
    Ik heb ook rood haar en zelfs mijn zwarte dip die ik eroverheen heb geverfd is donkerrood geworden.
    je kan het ontkleuren, en daarna donkerbruin proberen te verven, maar de kans dat, dat verkeerd uitpakt is ook aanwezig, omdat als je rood ontkleurd het oranje/roze word. en als je het ontkleurd heb, moet je het sowieso een paar dagen laten rusten, voordat je het weer verft.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 19:18 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou het eerst ontkleuren, even een weekje of twee/drie wachten zodat je weet dat het er helemaal uit is en dan weer verven. Ik heb hetzelfde gedaan, mijn haar was eerst knalrood, maar ik heb er zo'n twee maanden tussen laten zitten haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zou het niet meteen verven tbh. Je zou eerst gewoon een kleurshampoo moeten gebruiken en kijken hoe dat eruit ziet. Maar je kunt proberen, een donkerdere kleur moet normaal lukken maar het kan wel wat problemen geven aangezien je rode ondertonen hebt- dus ofwel wordt het roder of het komt goed. Als je een lichtere kleur neemt kan je haar zelfs oranje worden. Misschien moet je het eerst ontkleuren.


    We can afford to do this all day, but the question is, can you?