• Heey :)

    Na een 2 weken lange durende keelonsteking/strottenhoofdontsteking, is mijn stem eindelijk weer wat terug. Heb 2 weken niet kunnen/mogen zingen en goh wat kan een mens zich dan naar voelen haha.

    Ik kan bij deze ook zeggen dat ik volgende week mijn eerste zangles heb !!!!! Ben zo blij, ik moet wel zeggen dat enige druk van anderen mij tot deze actie heeft gebracht. Mirusia Louwerse, ik denk niet dat velen van jullie haar kennen ? Blonde zangeres bij Andre Rieu haha, maar ik heb haar vorig weekend ontmoet en ze heeft mijn filmpjes gezien en vond mijn stem "uniek en vond dat ik een hoog bereik had " Ik moest alleen nog via de buik leren zingen en zangles is daarvoor wel handig. Ben lange tijd onzeker geweest en nog steeds wel tijdens het zingin het openbaar, maar heb nu iets meer mijn zenuwen onder controle haha

    Hoop dat et wat aan te horen is ? Zelf is het altijd wat lastig om over te beoordelen.... :(





    Graag een eerlijke mening, als het verschrikkelijk is of als een rauwe vis klinkt, gewoon zeggen !! :)

    Xxx Anna

    Annabanana! Wat een ontzettend leuk jurkje. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is niet mijn smaak dus ik kan er moeilijk over oordelen ;)
    X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Thnx Nynk !! haaha

    En Peculiaris, haha snap ik !! Meesten houden sowieso niet van dit Genre XD

    Wow jij kan echt mooi hoog&zuiver zingen!!(:
    Ik hou zelf ook echt ongelooflijk van zingen, dus ik snap hoe erg het kan zijn als je een keelontsteking ofzo hebt en daardoor niet kunt zingen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jezus Christus. Ik wil echt zo kunnen zingen O.O


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Thnx !!!!

    je merkt inderdaad dat de buikcontrole er nog niet goed zit, maar da's enkel als je echt de hoge hoogten ingaat. Dus die zanglas gaat dat wel fixen ;) zeer heldere stem en goed bereik!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    buffyxangell schreef:
    Thnx Nynk !! haaha

    En Peculiaris, haha snap ik !! Meesten houden sowieso niet van dit Genre XD


    Haha, maar wel knap dat je het kan.
    Veel plezier/succes met je zanglessen ;)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik vind het wel mooi!. Ik wordt hier altijd zo rustig van. haha.
    Waar heb je dat jurkje vandaan als ik vragen mag? Hij is heel erg leuk.
    :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    awesome o.o


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3