• Zoals jullie misschien al weten, zoek ik een cover voor me Quizlet story.




    Kunnen jullie het laatste foto donker inkleuren en laten lijken alsof er bloed vanaf druipt?
    Titel: Titel: The Secret of Quizlet.
    Beloning: Reclame. (wbw)


    -

    Ik ga meteen wat proberen (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wíl wel wat proberen, maar er zijn gewoon te veel mensen tegen wie ik echt niet opkan (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    Ik wíl wel wat proberen, maar er zijn gewoon te veel mensen tegen wie ik echt niet opkan (:

    Probeer het gewoon (:


    -

    Als ik thuis ben, wil ik ook gerust iets proberen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Rhiine schreef:
    (...)
    Probeer het gewoon (:


    Ik denk dat ik eerst eens ga zien naar wat anderen inleveren, zodat ik me niet compleet belachelijk maak met wat ik eruit geperst krijg (:
    Edit: als Merrow het probeert hoef ik het al niet meer te proberen, vrees ik.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nu vraag ik me al helemaal af waar het over gaat Oo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nyota schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik eerst eens ga zien naar wat anderen inleveren, zodat ik me niet compleet belachelijk maak met wat ik eruit geperst krijg (:
    Edit: als Merrow het probeert hoef ik het al niet meer te proberen, vrees ik.

    Gewoon proberen, joh (; Dat ik redelijk goeie covers maak, wil nog niet zeggen dat de mijne ook gekozen worden. Het is al vaak genoeg voorgevallen dat er een andere cover dan de mijne gekozen wordt. Dus daar moet je zeker niet naar kijken (;
    Echt, gewoon proberen. Niet geschoten, is altijd mis (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Newt schreef:
    Nu vraag ik me al helemaal af waar het over gaat Oo

    Dat vraag ik me ook af, aangezien dat toch ook wel een beetje helpt in het maken van een cover XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Gewoon proberen, joh (; Dat ik redelijk goeie covers maak, wil nog niet zeggen dat de mijne ook gekozen worden. Het is al vaak genoeg voorgevallen dat er een andere cover dan de mijne gekozen wordt. Dus daar moet je zeker niet naar kijken (;
    Echt, gewoon proberen. Niet geschoten, is altijd mis (;


    Nou, mijn covers zijn niet bepaald... hoe zal ik het zeggen? Ze zijn niet van "oh die is mooi, ik ga ze pakken", maar eerder van "ik heb geen andere keuze en hij is niet überlelijk dus zal ik die wel pakken " (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ehm, okay I'll try.

    Draculea schreef:
    Ehm, okay I'll try.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Je zult er vast betere vinden dan deze, maar gewoon omdat het kan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oeps. Ik kan er geen maken, sorry ahah.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 17:23 ]

    Lovina schreef:
    Oeh oeh, is dat het Hogwarts kasteel? c:

    Ik weet het niet, kwam het in een pictures story tegen.

    @ Chocolata Bedankt (:


    -



    Chocolata schreef:
    Je zult er vast betere vinden dan deze, maar gewoon omdat het kan.

    + ik kan eventueel nog dingetjes aanpassen.

    Edit:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 17:34 ]


    Some people are art and do art at the same time