• vluchtte John meteen uit het zicht om plaats te maken voor onze schorpioen, Scorpia. Eigenlijk betekent schorpioen in het uhm, Latijns was het dacht ik, Scorpius, maar omdat ik zeker wist dat dat bezet was maakte ik er Scorpia van.
    Je leest het goed, Scorpia is teruggekomen, met wat vertraging, maar goed.



    Hoe kom jij aan je naam en wanneer ga je hem weer veranderen?


    Some people are art and do art at the same time

    Yoda schreef:
    Ik vind dit nog steeds één van je leukste usernames :Y)
    Die van mij komt van het kleine, groene ventje uit Star Wars met de meesterlijke quotes and bad-assery all around. (cat) En voorlopig ga ik hem nog lang niet veranderen.


    Ik zou je werkelijk aanbidden moest je Aria terugnemen. Aanbidden. –Dat was toch jij, hé?
    Voor de rest staat Quatorze voor 'Le Quatorze Juillet,' oftwel Bastille Day. Meer uitleg is niet nodig, toch?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als mensen oude usernames terugnemen is het toch altijd wat gemakkelijker om eraan te wennen, dus dat is fijn. ^^

    Mijn username betekent vierkant en ik heb geen idee mee hoe ik erbij kwam, maar ik vind hem nog steeds leuk. Ik houd van woorden met Q. :'D Ik ben op dit moment eigenlijk niet van plan ooit mijn username te veranderen, want ik heb hem al twee jaar, maar wie weet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Purge schreef:
    Nice, de mijne komt van de film ‘the Purge’.
    Ik vond de film niet heel erg leuk maar ik ben een grote fan van Tony Oller en hij speelt erin ^^


    Dat was een keigave film!

    OT: Mijne komt van het liedje Roar van Katy Perry.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."