• vluchtte John meteen uit het zicht om plaats te maken voor onze schorpioen, Scorpia. Eigenlijk betekent schorpioen in het uhm, Latijns was het dacht ik, Scorpius, maar omdat ik zeker wist dat dat bezet was maakte ik er Scorpia van.
    Je leest het goed, Scorpia is teruggekomen, met wat vertraging, maar goed.



    Hoe kom jij aan je naam en wanneer ga je hem weer veranderen?


    Some people are art and do art at the same time

    Wauw, dat die nog niet bezet was.


    -

    Me gusta!
    Mijn naam is van Zoidberg, die meme weet je wel?
    Ik ga 'm binnenkort weer veranderen.


    26 - 02 - '16

    Rhiine schreef:
    Wauw, dat die nog niet bezet was.


    That's what I thought toen ik hem voor de eerste keer nam ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb de mijn op een username website gevonden met heel veel random usernames. En wanneer ik hem beu ben, ga ik hem veranderen (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Cirrino schreef:
    Ik heb de mijn op een username website gevonden met heel veel random usernames. En wanneer ik hem beu ben, ga ik hem veranderen (:

    Die van jou lijkt op de achternaam van iemand die ik ken.


    -

    Mijne is afkomstig van Tom Felton. Aangezien die bezet was had ik de F veranderd in een V.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vind dit nog steeds één van je leukste usernames :Y)
    Die van mij komt van het kleine, groene ventje uit Star Wars met de meesterlijke quotes and bad-assery all around. (cat) En voorlopig ga ik hem nog lang niet veranderen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ah, leuk!
    Mijne is van de Nederlandse acteur Marc Klein Essink. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leuk leuk! (:

    De mijne komt van fandom van John Cena


    16 - 09 - '17

    Leuk!
    Mijne komt van de W in runen. Ik wil hem graag veranderen naar iets wat met Harry Potter te maken heeft, maar alles wat ik verzin is steeds bezet. >.<


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vond Incedunt leuk klinken.
    Het is latijn voor moving on.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Yoda schreef:
    Ik vind dit nog steeds één van je leukste usernames :Y)
    Die van mij komt van het kleine, groene ventje uit Star Wars met de meesterlijke quotes and bad-assery all around. (cat) En voorlopig ga ik hem nog lang niet veranderen.

    Stiekem vraag ik me af hoelang je deze eigenlijk al hebt. Omdat je 'm al hebt sinds dat ik op Q zit.

    OT: Die van mij komt van Ludovico Einaudi, en ik weet nog niet wanneer ik 'm ga veranderen. In ieder geval moet ik wachten totdat ik weer mag veranderen, en dan zie ik wel of er iets nieuws te binnen schiet. Meestal denk ik er niet over na totdat ik 'm daadwerkelijk mag veranderen ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    De mijne komt van LOTR. Gimli + Legolas (:

    Leuk!

    De mijne van dooddoener en de initialen van mijn achternaam.:)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Nice, de mijne komt van de film ‘the Purge’.
    Ik vond de film niet heel erg leuk maar ik ben een grote fan van Tony Oller en hij speelt erin ^^


    Hello there, the angel from my nightmare.