• Heyo!
    Ik heb sinds vandaag een paar kleurlenzen tot mijn beschikking, aangezien ik van plan ben om deze bij bepaalde evenementen te gaan dragen. Echter zit ik met het probleem dat ik dus keihard fail met het indoen van deze krengen.
    Ik zou graag tips willen hebben over het indoen van deze zachte lenzen! ^^

    Ik kreeg ze ook vet moeilijk in, haha. Toen bleken ze ook nog eens te groot te zijn, helaas. Ik wist niet eens dat het kon. Maar je moet gewoon heel veel oefenen en naar je lens blijven kijken als je hem in doet.


    Your make-up is terrible

    Dit is dood eng. ik heb ze ook gekregen voor mijn verjaardag en wilde net hetzelfde gaan maken D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial



    En vooruit kijken. En als-ie eenmaal in zit, dan je oogleden (boven en beneden) erover heen vouwen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 18:44 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Met je ene hand je oog open houden en dan de lens op je wijsvinger doen en dan gewoon in je oog
    En dan met een spiegeltje, dus naar onder kijken
    Daarna gelijk knipperen

    Ik draag elke dag zachte lenzen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Plaats je een foto als het gelukt is? :3 En ik heb er totaal geen verstand van :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hatsumomo schreef:
    Ik kreeg ze ook vet moeilijk in, haha. Toen bleken ze ook nog eens te groot te zijn, helaas. Ik wist niet eens dat het kon. Maar je moet gewoon heel veel oefenen en naar je lens blijven kijken als je hem in doet.

    Te groot? Bestaat dat ook nog.
    En naar de lens kijken vind ik echt eng, dan zie ik dat zo op mij afkomen en dan durf ik mijn oog al helemaal niet meer aan te raken. :'D

    Sivan schreef:
    Dit is dood eng. ik heb ze ook gekregen voor mijn verjaardag en wilde net hetzelfde gaan maken D:

    Haha dan hoef je dat nu dus niet meer te doen. Wat voor lenzen heb jij dan?

    Draculea schreef:
    (...)
    Te groot? Bestaat dat ook nog.
    En naar de lens kijken vind ik echt eng, dan zie ik dat zo op mij afkomen en dan durf ik mijn oog al helemaal niet meer aan te raken. :'D


    Ja, blijkbaar haha. Ik heb gewoon kleine oogbollen, alles is klein aan mij. Er bleef aan de onderkant een stukje over, dat stak uit en daardoor raakte dat stukje steeds mijn onderste ooglid en verschoof de lens constant, het was echt een kutgevoel.
    En ik ken het, dat had ik ook. D: Maar uiteindelijk is het me gelukt, gewoon niet opgeven.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ja, blijkbaar haha. Ik heb gewoon kleine oogbollen, alles is klein aan mij. Er bleef aan de onderkant een stukje over, dat stak uit en daardoor raakte dat stukje steeds mijn onderste ooglid en verschoof de lens constant, het was echt een kutgevoel.
    En ik ken het, dat had ik ook. D: Maar uiteindelijk is het me gelukt, gewoon niet opgeven.


    Kleine oogbollen? Wat moet ik me daar bij voorstellen? >< En ik herken het van kleine dingen qua handen en oren. Twaalfjarigen hebben grotere handen dan ik D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    Kleine oogbollen? Wat moet ik me daar bij voorstellen? >< En ik herken het van kleine dingen qua handen en oren. Twaalfjarigen hebben grotere handen dan ik D:


    Heb ik ook. Soms is het best irritant, zoals met softbal. Die handschoenen zijn veen te groot ._.

    OT: Geen idee hoe je die dingen in je oog moet doen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Irvine schreef:
    (...)

    Kleine oogbollen? Wat moet ik me daar bij voorstellen? >< En ik herken het van kleine dingen qua handen en oren. Twaalfjarigen hebben grotere handen dan ik D:


    Haha, precies! Ik weet het ook niet, blijkbaar zijn ze klein. Je ziet het niet, maar misschien heb jij dat ook wel omdat je alles klein hebt. Ik heb ook een klein hoofd, alle hoeden zijn te groot, misschien daarom wel. Want het lijkt gewoon in proportie.


    Your make-up is terrible

    Orchard schreef:



    En vooruit kijken. En als-ie eenmaal in zit, dan je oogleden (boven en beneden) erover heen vouwen.

    Met vouwen bedoel je gewoon je oog dicht doen of?

    Irvine schreef:
    Plaats je een foto als het gelukt is? :3 En ik heb er totaal geen verstand van :'D

    Zal ik doen! Hoewel ik er net een half uurtje voor gezeten heb en het me net niet lukte, damnit. :'D
    Hij bleef een stuk aan mijn vinger plakken waardoor hij voor de helft aan mijn oog vast zat, auw.

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha dan hoef je dat nu dus niet meer te doen. Wat voor lenzen heb jij dan?


    Euhm ik heb blauwe lenzen,bruine lenzen,paarse lenzen en lenzen met een panter print xD Geen idee waarom die laatste :'D Maar wat heb jij dan?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Draculea schreef:
    (...)
    Met vouwen bedoel je gewoon je oog dicht doen of?

    Nee. x) Ik leg ze er altijd één voor één overheen, dan zuigt-ie zich beter aan mijn oog vast. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'