• Hello everyone,

    zoals je in de titel kunt lezen, ben ik op zoek naar Narnia fanfictions.
    Ik weet dat ze erg zeldzaam zijn hier op Q, maar ik hoop er toch een of twee actieve te vinden die ik nog niet volg (op het moment volg ik er één, dus als er al zijn, zal dat niet zo'n hele opgave zijn).
    Ik weet niet zeker of er nog actieve/misschien afgeronde (maar toch liever waar er nog steeds aan geschreven wordt) Narnia verhalen zijn van een klein beetje klasse (waarmee ik dus bedoel: geen hoofdstukken van minder dan 300 woorden, wat op zich al fantastisch weinig is, interpunctie, aanhalingstekens, hoofdletter,...).
    Ik hoop dat ik er een paar zal vinden met jullie hulp.

    Alvast bedankt,
    Nyota.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zijn er echt geen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wow je hebt gelijk zeg. Ik heb serieus nog nooit een Narnia fan-fic gezien:P Succes met zoeken. Ik kan je helaas niet verder helpen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Wow je hebt gelijk zeg. Ik heb serieus nog nooit een Narnia fan-fic gezien:P Succes met zoeken. Ik kan je helaas niet verder helpen.


    Nou, ik ken er een paar, maar die zijn voornamelijk van mezelf, dus daar heb ik niet veel aan (:
    Bedankt, trouwens (=


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Typ anders bij Zoek "Narnia" in.


    -

    I diiiid (:
    Maar het probleem is voornamelijk dat niet iedereen erachter zet op welk verhaal/welke groep het gebaseerd is (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried