• De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles en Davies vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De zes families en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móéten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer keihard te verraden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Essink.)
    - Zayn Javadd Malik. (Roar.)
    - Liam James Payne. (Anthos.)
    - Niall James Horan. (Escuela.)
    - Harry Edward Styles. (Makeilon.)
    - Kit Owen Davies. (KiliOfDurin.)

    Overige (Familieleden, vrienden, vijanden etc.):
    - Beste vriendin van Harry Styles: Mary-Lia Louise Carter. (Amliande.)
    - Zusje van Louis Tomlinson: Jaycee "Jay" Felicia Tomlinson. (Aeternitatem.)
    - Beste vriendin van Louis Tomlinson: Josie Penelope Shepherd. (Foxes.)
    - Beste vriendin van Liam Payne: Elena Feline Lowell. (Walsh.)
    - Zus van Harry Styles: Gemma Styles. (Vulcano.)
    - Zusje van Liam Payne: Liv Sarah Payne. (Nici.)

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Anthos of Essink maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 18:42 ]


    Reality's overrated.

    @Butera: Okay.

    Omdat Makeilon het nogal druk heeft met school krijgt ze nog wat langer de tijd om haar rol in te vullen. Nu aan jullie de vraag of we alvast zullen beginnen, zodat Makeilon zo snel mogelijk in kan springen.


    Reality's overrated.

    Ik vind alles prima


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Ik vind alles prima


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: The one with the curly hair.
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19 jaar.
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Harry is heel spontaan. Hij is een sociale jongen die snel vrienden maakt.Verder is hij meestal erg vrolijk, maar mensen zien hem vaak als een player of een flirt. Soms gedraagt hij zich ook wel zo. Meisjes versieren doet hij graag, en het feit dat hij er goed uitziet is dan mooi meegenomen. Harry is graag bij zin vrienden en/of familie. Harry wordt nogal snel nerveus en kan héél druk zijn, wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is dan ook biseksueel. Verder is hij is snel jaloers. En kan hij soms iets zeggen zonder erbij na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Zeker niet als het dingen zijn die niet gezegd mogen worden. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan anderen, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:




    Extra: -


    "Family don’t end in blood”

    Yay!


    Bowties were never Cooler

    Diana is zo geweldig ik huil


    night thinking, day dreaming

    Foxes schreef:
    Diana is zo geweldig ik huil


    Is dat het uitgelekte liedje? Nee, luister ik nog niet naar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Is dat het uitgelekte liedje? Nee, luister ik nog niet naar.

    [Yes. Waarschijnlijk worden die liedjes gewoon door Modest gelekt, ten minste dat denk ik]


    night thinking, day dreaming

    Foxes schreef:
    (...)
    [Yes. Waarschijnlijk worden die liedjes gewoon door Modest gelekt, ten minste dat denk ik]


    Aha. Nou ja, ik wacht netjes totdat het hele album uitkomt en dan ga ik ze luisteren. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Beste vriendin van Liam Payne
    Naam: Elena Feline Lowell
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Elena is een lieve meid, maar ook een meid met ballen. Ze heeft alles voor haar vrienden en familie over en vindt hen haast belangrijker dan zichzelf. Altijd als iemand verdrietig is, zal zij proberen diegene op te vrolijken. Ze uit haar mening vaak openlijk, wat soms niet heel handig is. Als iemand ruzie zoekt, zal Elena snel in de verdediging schieten. Grotendeels van de tijd is ze erg vrolijk en gek. Als ze verdrietig is, doet ze hard haar best om dat niet te laten zien.
    Uiterlijk:


    Extra: -


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mag ik ook nog meedoen? :3
    Als zusje van Harry dan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vulcano schreef:
    Mag ik ook nog meedoen? :3
    Als zusje van Harry dan.


    Yay. Natuurlijk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Yay. Natuurlijk. (:


    Ik kan gewoon een random naam kiezen, toch? Het hoeft niet Gemma te zijn? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vulcano schreef:
    (...)

    Ik kan gewoon een random naam kiezen, toch? Het hoeft niet Gemma te zijn? (:


    Nee, hoor, doe maar lekker waar je zelf zin hebt. :3 Tenzij je zelf Gemma wilt, natuurlijk. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Okay, dan komt het topic er zodra Vulcano haar rol heeft ingevuld. Gezien we dan iedereen hebben.


    Reality's overrated.