• Ik moest echt huilen toen ik deze gif zag, hij duurt trouwens best lang. Het is eigenlijk een soort filmpje.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Ik wist dat het erg ging worden toen ik dat Military Contract zag. En toen kwam de verjaardagskaart naar boven en brak mijn hart. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Awh..


    'Darling, just hold on'

    Wauw.. Dat is pas een mooie gif.


    Let the Night embrace you

    Wiarda schreef:
    Ik wist dat het erg ging worden toen ik dat Military Contract zag. En toen kwam de verjaardagskaart naar boven en brak mijn hart. D:


    She knew the rules so she knew how to break them.

    True Hero

    I got bored, sorry.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mhh leuk getekend maar ik vond het niet zo wow verder :d


    effort never betrays you

    Awh, dat is best zielig.


    -

    Pewds schreef:
    I got bored, sorry.


    Moet je een zielig muziekje op de achtergrond aanzetten (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mooi gemaakt. Al hou ik er niet van dat het zo verdrietig moet zijn en dat alles tegen zit.


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    Mooi gemaakt. Al hou ik er niet van dat het zo verdrietig moet zijn en dat alles tegen zit.


    Als je goed kijkt zie dat niet alles tegenzit. Aan het begin bijvoorbeeld wordt die jongen wel gepest maar krijgt 'ie van het meisje een lolly. De jongen lijkt alleen op z'n verjaardag, maar dan komt dat meisje toch langs met een kaart (;


    26 - 02 - '16

    Dude no I don't like
    Me doesn't want to cry


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cult schreef:
    (...)

    Als je goed kijkt zie dat niet alles tegenzit. Aan het begin bijvoorbeeld wordt die jongen wel gepest maar krijgt 'ie van het meisje een lolly. De jongen lijkt alleen op z'n verjaardag, maar dan komt dat meisje toch langs met een kaart (;


    Ja, je hebt gelijk. Ook krijgen ze een kind, wat natuurlijk ook een heel blij moment is. Wat me treurig maakte is dat het dan zo eindigt. Maar goed, zo is het leven natuurlijk wel. Ups ánd downs.


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    (...)

    Ja, je hebt gelijk. Ook krijgen ze een kind, wat natuurlijk ook een heel blij moment is. Wat me treurig maakte is dat het dan zo eindigt. Maar goed, zo is het leven natuurlijk wel. Ups ánd downs.


    Klopt, het maakte mij ook treurig dat het zo eindigde. Maar je kan het ook zo zien; de man is erg heldhaftig geweest door zijn leven te geven.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Het begon zo schattig en toen werd het vreselijk zielig nadat de hond doodging. Noooh, hier was ik niet op voorbereid. (no_chears)


    Bad decisions make good stories.