• hahaha, okee, ik zit al heel lang met een vraag. Maar ik weet echt niet aan wie ik deze vraag het beste kan stellen, dus ik vraag het aan jullie. Nou, als je ontmaagd bent, is er dan een groot verschil tussen een normale vagina die nog maagd is? En dan heb ik het gewoon over 1 keer seks, de eerste keer zeg maar. Is je gat dan opeens heel groot? haha..

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Dit had in het seks-topic gekund ;)... Maar geen paniek, alles blijft gewoon hetzelfde.


    I am an idiot, I move.

    Interesting question.....
    Mss moet je het in het algemeen sekstopic vragen? Maar nee, ik denk van niet hoor.


    -

    Ik denk dat er niets veranderd.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 20:20 ]


    26 - 02 - '16

    Nee, alles blijft het zelfde. het enige verschil is dat als je ontmaagd bent het maagdenvlies is gescheurd. Dat heeft niks met de grootte van het gat te maken (;

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 20:33 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    thoughtful schreef:
    Nee, alles blijft het zelfde. het enige verschil is dat als je ontmaagd bent het maagdenvlies is gescheurd. Dat heeft niks met de grootte van het gat te maken (;

    Dat dus. Dat hoor je toch te weten? Krijg je dat niet bij biologie?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maagdenvlies is geen vlies (cat)
    Als je zelf op 'verkenning' gaat zul je wel een vernauwing merken dat is zogenaamd je maagdenvlies en als je nog nooit seks hebt gehad kan dat best wel eens pijn doen. Al spreek ik niet uit ervaring :Y)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 21:23 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het maagdenvlies bestaat alleen niet. Dat is een of ander ribbeltje... Er scheurt niets, maar een beetje gerekt. Dit kan ook door sport of tampons gebeuren.
    Als het goed is, krijg je bovenstaande bij biologie


    I am an idiot, I move.

    Ik weet dat het niet echt "scheurt" maar zo noemde men het wel altijd bij mij ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, als je seks hebt gehad, zit er een groot gapend gat tussen je benen. Dat flubbert elke keer heen en weer als je loopt en het valt niet dicht te naaien.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Ja, als je seks hebt gehad, zit er een groot gapend gat tussen je benen. Dat flubbert elke keer heen en weer als je loopt en het valt niet dicht te naaien.

    This just made my day. Thanks. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    This just made my day. Thanks. :'D

    +1. Geweldige reactie :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Comanche schreef:
    Ja, als je seks hebt gehad, zit er een groot gapend gat tussen je benen. Dat flubbert elke keer heen en weer als je loopt en het valt niet dicht te naaien.

    Lol.


    -