Ja oké, Glenn gaat nog wel haha c:
maar c'mon. Merle, Dale, Jacqui, Jim, T-Dog, Sophia. IEDEREEN is dood, ik weet het niet eens meer allemaal uit mijn hoofd :l
Van Shane en Lori vond ik het zó niet erg, though. Van Andrea weet ik het nog niet.
Ja oké, Glenn gaat nog wel haha c:
maar c'mon. Merle, Dale, Jacqui, Jim, T-Dog, Sophia. IEDEREEN is dood, ik weet het niet eens meer allemaal uit mijn hoofd :l
Van Shane en Lori vond ik het zó niet erg, though. Van Andrea weet ik het nog niet.
En dat zijn ze nog niet eens allemaal, haha. Ernstig. Merle en Dale vind ik echt jammer. En bij Sophia heb ik echt keihard moeten huilen. ><
En dat zijn ze nog niet eens allemaal, haha. Ernstig. Merle en Dale vind ik echt jammer. En bij Sophia heb ik echt keihard moeten huilen. ><
Nee inderdaad :l Maar Merle was echt een interessant personage. WAAROM hebben zie die nu al vermoord, ik snap dat gewoon niet En Dale man... Dat zag ik echt niet aankomen...
OMg, ik kan echt niet wachten!
Ik ben zo blij dat het de dag voor mijn trip naar Londen is. Dat ik hem nog net kan zien en niet vier dagen zit van. ''Omg, ik wil naar huis, ik wil the walking dead kijken.'' Omdat dit sowieso gebeurd zou zijn, als hij die maandag uit had gekomen.
Ik hoop dat Carol sterft, not even kidding . Ik irriteer me mateloos aan haar.
En Merle was het allerinteressantste, grappigste personage van allemaal. Goddamnit, still not over his death. Ook de manier waarop niet. Ineens werd hij "toch-een-soort-van-goodguy" en dat vond ik zo jammer.