• Nog even en het is zover! Wie heeft er nog meer zin in?

    Luxuriant schreef:
    (...)
    Hoe kan je hem awesome vinden 0.o Ik kan juist Carl niet uitstaan


    Ik kan hem ook niet uitstaan maar ik vind zijn karakter gewoon weg geweldig. Maar al mijn favo's zijn zowat al dood :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Newton schreef:
    (...)
    Ugh hier nog één. Maar sowieso zijn eigenlijk bijna al mijn fav personages al dood.
    Alleen Daryl, Carol en Beth zijn nog over, de rest maakt me geen reet uit eigelijk :')

    (Ik zet het maar even in een spoiler, voor de zekerheid)

    EN GLENN. Da's mijn favoriet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    EN GLENN. Da's mijn favoriet.

    Ja oké, Glenn gaat nog wel haha c:
    maar c'mon. Merle, Dale, Jacqui, Jim, T-Dog, Sophia. IEDEREEN is dood, ik weet het niet eens meer allemaal uit mijn hoofd :l
    Van Shane en Lori vond ik het zó niet erg, though. Van Andrea weet ik het nog niet.


    Caution first, always.

    Al mijn fav personages zijn ook bijna dood D: Daryl, Glenn, Carol en Rick. Daryl is echt mijn fav :3


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Newton schreef:
    (...)
    Ja oké, Glenn gaat nog wel haha c:
    maar c'mon. Merle, Dale, Jacqui, Jim, T-Dog, Sophia. IEDEREEN is dood, ik weet het niet eens meer allemaal uit mijn hoofd :l
    Van Shane en Lori vond ik het zó niet erg, though. Van Andrea weet ik het nog niet.

    En dat zijn ze nog niet eens allemaal, haha. Ernstig. Merle en Dale vind ik echt jammer. En bij Sophia heb ik echt keihard moeten huilen. ><


    "I shut my eyes in order to see.'

    Luxuriant schreef:
    Al mijn fav personages zijn ook bijna dood D: Daryl, Glenn, Carol en Rick. Daryl is echt mijn fav :3
    Ja hoor. Thanks voor de spoiler :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Ja hoor. Thanks voor de spoiler :]


    Ze spoiled niks.


    Your make-up is terrible

    Ik kan echt niet wachten! Ik vind het een geweldige serie!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Butera schreef:
    (...)Ja hoor. Thanks voor de spoiler :]

    Jij kijkt de Walking Dead? :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    En dat zijn ze nog niet eens allemaal, haha. Ernstig. Merle en Dale vind ik echt jammer. En bij Sophia heb ik echt keihard moeten huilen. ><

    Nee inderdaad :l Maar Merle was echt een interessant personage. WAAROM hebben zie die nu al vermoord, ik snap dat gewoon niet :/ En Dale man... Dat zag ik echt niet aankomen...


    Caution first, always.

    Yep! Me!




    ars moriendi

    Ik hoor er zoveel over en ik wil het zo graag zien, ben alleen kei bang voor zombies.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik hoor er zoveel over en ik wil het zo graag zien, ben alleen kei bang voor zombies.

    Jooooh, daar ben je zo overheen! :9~


    ars moriendi

    OMg, ik kan echt niet wachten!
    Ik ben zo blij dat het de dag voor mijn trip naar Londen is. Dat ik hem nog net kan zien en niet vier dagen zit van. ''Omg, ik wil naar huis, ik wil the walking dead kijken.'' Omdat dit sowieso gebeurd zou zijn, als hij die maandag uit had gekomen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik hoop dat Carol sterft, not even kidding =|. Ik irriteer me mateloos aan haar.

    En Merle was het allerinteressantste, grappigste personage van allemaal. Goddamnit, still not over his death. :/ Ook de manier waarop niet. Ineens werd hij "toch-een-soort-van-goodguy" en dat vond ik zo jammer.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 7:14 ]


    ars moriendi