• De inwoners van een dorpje in het graafschap Berkshire, in het zuidoosten van Groot Brittannië staan voor een groot raadsel. Sinds een paar dagen hangt er een rode brievenbus aan een brug over de rivier de Theems. Die is vreemd genoeg enkel bereikbaar via de rivier. Niemand weet hoe de brievenbus er terechtkwam, zelfs de Britse Royal Mail niet. Er duiken de wildste theorieën op: van een reclamestunt van een theatergezelschap tot het werk van een plaatselijke kunstenaar.
    Bron: hln.be

    =================
    Owkee dan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Nieuwe kunst? Die op niks trekt vind ik dan, ma kom .. Idk, vreemd dat ze daar een brievenbus gaan hangen voor euh .. de vissen?


    16 - 09 - '17

    De brugtrol.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zit er al post in? :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pieter Post. :Y)

    Fauxlivia schreef:
    De brugtrol.


    Dat dacht ik dus ook. :)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Wunjo schreef:
    Zit er al post in? :Y)


    + ik vind dat als er nog niets in zit, dat mensen er júíst hun post in moeten doen. Een soort klaagbox, waarin ze alles van zich af kunnen schrijven, van probemen tot zoetsappige liefdesbrieven die ze dan in de brievenbus doen. En dat ze dan hun adres erbij zetten en dat degene die de brievenbus er geplaatst heeft, elke brief persoonlijk gaat beantwoorden! :Y)

    Jajaa, mijn fantasie is weer eens bezig, maar geef toe; het zou wel leuk zijn! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wunjo schreef:
    Zit er al post in? :Y)


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk zou je nu moeten eisen dat de postbode die brievenbus opneemt in zijn ronde. Er is vast wel een postbode te vinden met een kano of peddelbootje. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heeft natuurlijk veel nut :')


    Some people are art and do art at the same time

    Draculea schreef:
    Pieter Post. :Y)

    Cenation schreef:
    Nieuwe kunst? Die op niks trekt vind ik dan, ma kom .. Idk, vreemd dat ze daar een brievenbus gaan hangen voor euh .. de vissen?


    -

    Haha, ik vind het best stoer. Als ik zo'n brievenbus zou zien, zou ik er sowieso iets in stoppen, gewoon omdat het leuk is.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Castellan schreef:
    Haha, ik vind het best stoer. Als ik zo'n brievenbus zou zien, zou ik er sowieso iets in stoppen, gewoon omdat het leuk is.

    Veel plezier ernaartoe zwemmen :Y)


    -

    Een rubberbootje midden in de nacht. Hurrr.


    No growth of the heart is ever a waste

    Piazzolla schreef:
    (...)

    + ik vind dat als er nog niets in zit, dat mensen er júíst hun post in moeten doen. Een soort klaagbox, waarin ze alles van zich af kunnen schrijven, van probemen tot zoetsappige liefdesbrieven die ze dan in de brievenbus doen. En dat ze dan hun adres erbij zetten en dat degene die de brievenbus er geplaatst heeft, elke brief persoonlijk gaat beantwoorden! :Y)

    Jajaa, mijn fantasie is weer eens bezig, maar geef toe; het zou wel leuk zijn! ^^


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen