• Het was bij de horizon
    Daar waar de zon begon
    De vogel in haar kooi van goud
    Heeft iemand die van haar houd

    Ze heeft weer hoop voor de nieuwe dag
    Droomt over een wereld waar alles mag
    Daar hoeft ze niet over haar gevoelens te liegen
    Kan ze weer overal heen vliegen

    De zon vedrijft de donkere schaduw
    De liefde spontaan en niet meer schuw
    Al die positieve gedachten
    Geven haar de krachten

    Ze breekt uit haar kooi
    De wereld opeens zo mooi
    Als de adelaar zo vrij
    Als de nachtegaal zo blij

    Deze is voor de wedstrijd van Yoda
    , maar ik heb ook deze
    Welke zal ik insturen?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 18:55 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Deze vind ik de mooiste van de twee. (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Dit gedicht is positiever, dus vind ik deze mooier. (:
    Sowieso heel knap verwoord, doe het je niet na!


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    Dit gedicht is positiever, dus vind ik deze mooier. (:
    Sowieso heel knap verwoord, doe het je niet na!

    Meestal schrijf ik mijn gedichten in een meer verdrietige sfeer
    En alhoewel ik me niet bepaald vrolijk voelde toen ik dit schreef is deze toch heel vrolijk geworden
    Dankje btw


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Deze! Wauw, hij is echt prachtig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben er ook wel blij mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind beide echt prachtig, ik kan niet kiezen


    Alleen maar tranen van geluk

    ik heb deze ingestuurd uiteindelijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mooi gedicht! Ik vind deze wel het beste, maar die andere is ook goed.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wauw, jij kan echt goed dichten. (:
    Persoonlijk heb ik meer de neiging de andere mooier te vinden, maar dat komt omdat ik wat meer van gedichten in die sfeer houdt. Ik vind ze allebei heel mooi, though. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Cirrino schreef:
    Deze vind ik de mooiste van de twee. (:


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    De andere is wel wat beter qua techniek enzo
    Maar op school heeft een meisje een nogal lullige opmerking over dat gedicht gemaakt

    Ze zei"Je doet echt helemaal niks, je werkt alleen maar aan dat stomme gedicht van je dat trouwens echt nergens op slaat" En dat terwijl ik daar alleen aan werkte toen we iets voor onszelf mochten doen en ik al heel veel had gedaan aan onze gezamenlijke opdracht (nu wil ze het niet meer samen doen, maar we waren al halfverwege)

    En dat heeft dus het gedicht voor mij een beetje verpest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    De andere is wel wat beter qua techniek enzo
    Maar op school heeft een meisje een nogal lullige opmerking over dat gedicht gemaakt
    Ze zei"Je doet echt helemaal niks, je werkt alleen maar aan dat stomme gedicht van je dat trouwens echt nergens op slaat" En dat terwijl ik daar alleen aan werkte toen we iets voor onszelf mochten doen en ik al heel veel had gedaan aan onze gezamenlijke opdracht (nu wil ze het niet meer samen doen, maar we waren al halfverwege)

    En dat heeft dus het gedicht voor mij een beetje verpest


    Ik snap wel dat het dan een beetje voor je verpest is ja...
    Maar probeer je er niet te veel van aan te trekken. Zie het maar zo: zij zal het nooit voor elkaar krijgen om een mooi gedicht als dat van jou te maken. (: Ik weet hoe het voelt, want mensen vonden mij ook altijd raar als ik tijdens zelfstandige uren aan mijn verhaal bezig was.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)