• Ik heb weer eens een nieuwe cover nodig, voor mijn story 'A ghost, a human' die meedoet aan SOTY, ofwel Story of the Year.

    Mijn huidige cover is dit:



    (niet zelfgemaakt), maar omdat ik nooit bij één ding blijf, zou ik graag een andere willen.
    No offence naar diegene die deze cover heeft gemaakt, ik vind 'm erg leuk, maar ik verander vaak dingen.. Niks persoonlijks dus!

    Eisen:
    × Er moet 'A ghost' & 'A human' instaan, het liefst in Caps Lock. Lettertype maakt me niet zoveel uit, doe iets met bloed of zo.
    × Ik kan nu even geen plaatjes vinden, maar ik wil het liefst een geest en een normaal meisje van rond de 16/17 jaar erin.
    × De cover moet een mysterieus, dramatisch, horrorachtige en duister sfeertje hebben, dus ik wil hem in zwartwit.
    × Je kan er zelf dingen bij verzinnen, zoals bloedvlekken om de tekst heen of weetikveelwat.. wees creatief ^^

    Story: A ghost, a human

    Als ik jouw cover gebruik, kan ik helaas niks geven, ik heb ook geen credits oid. Je krijgt gewoon de eer dat ik jouw cover gebruik. :'D

    Allvast hartelijk bedankt.

    Edit: ik heb al een cover gevonden! Die van Reid. #slotje op aanvraag

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 23:13 ]


    Some people are art and do art at the same time



    Mwah, ik weet niet zeker of je hem mooi vindt, maar ja haha.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Zwart-wit


    Origineel

    ]


    Ik heb wat geprobeerd, maar ik heb al te erg geknoeid en kon geen goede foto vinden. Waarschijnlijk heb je meer aan andere covers, maar toch...

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 18:54 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dankjewel allemaal. @Amortonsia, geeft niet, hij is alsnog leuk!
    @Whimsicle, dat lettertype vind ik eigenlijk niet zo leuk :x Misschien iets krulligs? ^^ Alsnog ziet hij er gaaf uit!


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn poging :
    Met kleur :



    Zonder kleur :



    Hoor graag wat je ervan vind (:
    Klik op het plaatje is grotere versie.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 21:47 ]


    Credendo Vides

    Mijn poging :
    Met kleur :



    Zonder kleur :



    Hoor graag wat je ervan vind (:
    Klik op het plaatje is grotere versie.


    En, wat vind je ervan ?
    Zou dat graag willen weten.


    Credendo Vides

    omg sorry dat ik niet reageerde :s

    ik was het helemaal bergeten maar nu zie ik al dat er al inzendingen zijn

    nogmaals echt sorry :s


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    het was niet echt goed gelukt :s kon het licht verschil nie veranderen , en het ziet er nogal verlept uit :( je ziet metteen dat het nogal haastig is gemaakt :(



    nogmaals echt sorry :s

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 23:48 ]


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    @hierboven, gebruik je PicMonkey? Ik weet namelijk hoe je dat weg moet krijgen :$.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hi all, ik heb besloten de cover van Reid in kleur te gebruiken. Dit betekent niet dat ik de andere covers niet mooi vond, ik vond ze allemaal leuk en het was ook moeilijk om te kiezen, maar omdat haar cover het meest erbij paste heb ik toch die van haar gekozen. Herhaling, je wint helemaal niks, alleen de eer. (:

    Van harte bedankt allemaal! Ik ga zeker nog een topic aanmaken als ik nog een keertje een cover nodig heb, omdat ik gewoon zo goed geholpen word. :'D


    Some people are art and do art at the same time