• Ik heb weer eens een nieuwe cover nodig, voor mijn story 'A ghost, a human' die meedoet aan SOTY, ofwel Story of the Year.

    Mijn huidige cover is dit:



    (niet zelfgemaakt), maar omdat ik nooit bij één ding blijf, zou ik graag een andere willen.
    No offence naar diegene die deze cover heeft gemaakt, ik vind 'm erg leuk, maar ik verander vaak dingen.. Niks persoonlijks dus!

    Eisen:
    × Er moet 'A ghost' & 'A human' instaan, het liefst in Caps Lock. Lettertype maakt me niet zoveel uit, doe iets met bloed of zo.
    × Ik kan nu even geen plaatjes vinden, maar ik wil het liefst een geest en een normaal meisje van rond de 16/17 jaar erin.
    × De cover moet een mysterieus, dramatisch, horrorachtige en duister sfeertje hebben, dus ik wil hem in zwartwit.
    × Je kan er zelf dingen bij verzinnen, zoals bloedvlekken om de tekst heen of weetikveelwat.. wees creatief ^^

    Story: A ghost, a human

    Als ik jouw cover gebruik, kan ik helaas niks geven, ik heb ook geen credits oid. Je krijgt gewoon de eer dat ik jouw cover gebruik. :'D

    Allvast hartelijk bedankt.

    Edit: ik heb al een cover gevonden! Die van Reid. #slotje op aanvraag

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 23:13 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dankjewel :'D ^^


    Some people are art and do art at the same time

    -

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 16:10 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''



    I tried. (: Als je iets veranderd wilt, moet je het maar zeggen.


    comfort in c h a o s

    I kinda like the second one



    Met kleur

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 16:30 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    @Reid: Hij is erg leuk gemaakt, het past ook wel bij m'n story qua sfeer enzo, maar kan A human onder en A ghost boven? En de kleuren verwisseld? :x Verder vind ik hem erg goed gelukt. Kan ik hem trouwens ook in kleur krijgen? Als dat niet lukt, geeft niet hoor!
    Een 8 voor je werk :'D

    @Indecunt: Die vind ik ook een prachtige, net zoals die van Reid, maar de G en de H van Ghost en Human hoeven niet in hoofdletters. Zou je dat wel even kunnen aanpassen? Verder is hij erg leuk (:
    Ik geef je een 7.5.

    Anderen kunnen nog steeds wat proberen voor me.

    Oh, nog onwijs bedankt alle vier! Ik ben erg blij dat jullie 't wilden proberen. Ik waardeer 't heel erg ^.^


    Some people are art and do art at the same time

    Ja, tuurlijk! Ga ik zo doen.


    comfort in c h a o s



    comfort in c h a o s

    Dankjewel! ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Ik weet niet of je er nog eentje nodig hebt, maar anders wil ik ook nog wel wat proberen...


    Credendo Vides



    Iets geprobeerd (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    DreamerN schreef:
    Ik weet niet of je er nog eentje nodig hebt, maar anders wil ik ook nog wel wat proberen...

    Heya, dat zou best aardig zijn! Ik zal wel later m'n keuze maken.

    @Whimsicle: Hij is erg leuk qua indeling, je kan niet goed zien wat er in het midden van de cover zit en daar houd ik van. Zou de tekst alleen wat duidelijker mogen? Als het kan, zou ik 'm ook graag in kleur willen. Anders niet.
    Ik geef je een 8,5. Van harte bedankt (:


    Some people are art and do art at the same time

    Malkovich schreef:
    (...)
    Heya, dat zou best aardig zijn! Ik zal wel later m'n keuze maken.

    @Whimsicle: Hij is erg leuk qua indeling, je kan niet goed zien wat er in het midden van de cover zit en daar houd ik van. Zou de tekst alleen wat duidelijker mogen? Als het kan, zou ik 'm ook graag in kleur willen. Anders niet.
    Ik geef je een 8,5. Van harte bedankt (:


    Dankje! Haha, de foto's waren al zwart/wit/grijs van zichzelf, maar ik zal proberen de tekst wat te verduidelijken. ^^


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Okay, dankjewel c;


    Some people are art and do art at the same time

    Is het trouwens ook goed als ik de tekst zwart maak? Want met grijs lukt het niet om het te verduidelijken. D:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Whimsicle schreef:
    Is het trouwens ook goed als ik de tekst zwart maak? Want met grijs lukt het niet om het te verduidelijken. D:

    Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit :'D
    En als je cover af is, is de kans groot dat ik dan zit te eten.


    Some people are art and do art at the same time