• Atlas
    Alleen de eerste noten vind ik al zo mooi...
    Wat vinden jullie ervan?

    Ik vind het wel tof dat Coldplay wat mocht doen voor the Hunger Games. Past erg goed bij elkaar al zeg ik het zelf.

    God, no. Ik houd 't bij de oude Coldplay.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het om eerlijk te zijn niet bijzonder... Een beetje saai zelfs.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Het is mooi, ik ben een echte Coldplay fan en ik ben dol op bijna al hun liedjes.
    Alleen of ik de film niet te zien om de soundtrack te horen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het niet slecht, ik kan Coldplay gewoon niet slecht vinden. Maar ik prefereer sowieso de oudere albums van Coldplay, die hebben iets heel origineels.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben het ermee eens op sommige punten. Ik bedoel het is altijd wel origineel en "Coldplay-ish" Toch vind ik hun nieuwe muziek ook erg leuk.

    Fauxlivia schreef:
    God, no. Ik houd 't bij de oude Coldplay.


    26 - 02 - '16

    Ik vind dit liedje totaal níet Coldplay. Het is, eerlijk gezegd, voor mij tegengevallen. Ik had er meer van verwacht aangezien Coldplay één van mijn favoriete bands is :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Fauxlivia schreef:
    God, no. Ik houd 't bij de oude Coldplay.


    Same counts for Muse.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Same counts for Muse.

    Grotendeels, ja.

    Ik vind 't gewoon al helemaal niks dat ze puur een lied voor deze film hebben geschreven... er zit amper gevoel in dat lied.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 20:11 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind hem erg mooi:)


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Ik ben groot fan van de oude Coldplay, was teleurgesteld in ze nadat het laatste album uitkwam en dus was ik ook echt bang toen ik hoorde dat één van mijn favoriete bands een nummer ging maken voor Catching Fire. Begrijp me niet verkeerd - ik vind de Hunger Games geweldig, ik heb alle boeken gelezen, - maar het is een nogal commercieel gebeuren, dus ik was gewoon bang dat Coldplay weer een Pardise achtig nummer ging maken.
    Maar toen ik het hoorde, vond ik het eigenlijk best iets hebben, ik vind het in ieder geval een stuk beter dan de meeste nummers op Mylo Xyloto (hoewel daar ook enkele, maar dan ook echt enkele, leuke nummers op staan).
    Het is lang niet zo goed als de goeie ouwe Coldplay van Parachutes, A Rush of Blood to the Head en X&Y, maar het is echt al een verbetering ten opzichte van Mylo Xyloto, vind ik persoonlijk. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je moet het nummer echt een paar keer horen.. Ik vind hem echt prachtig, vooral de tweede keer dat het refrein inzet met 'explode'! Kippenvel.
    Ik vind de lyrics video trouwens ook echt heel mooi!

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 22:32 ]

    Ik vind hem op zich wel leuk. Maar ook niet echt geweldig, het refrein doet me een beetje aan een ander liedje denken...


    Stenenlikker

    Arlert schreef:
    Ik ben groot fan van de oude Coldplay, was teleurgesteld in ze nadat het laatste album uitkwam en dus was ik ook echt bang toen ik hoorde dat één van mijn favoriete bands een nummer ging maken voor Catching Fire. Begrijp me niet verkeerd - ik vind de Hunger Games geweldig, ik heb alle boeken gelezen, - maar het is een nogal commercieel gebeuren, dus ik was gewoon bang dat Coldplay weer een Pardise achtig nummer ging maken.
    Maar toen ik het hoorde, vond ik het eigenlijk best iets hebben, ik vind het in ieder geval een stuk beter dan de meeste nummers op Mylo Xyloto (hoewel daar ook enkele, maar dan ook echt enkele, leuke nummers op staan).
    Het is lang niet zo goed als de goeie ouwe Coldplay van Parachutes, A Rush of Blood to the Head en X&Y, maar het is echt al een verbetering ten opzichte van Mylo Xyloto, vind ik persoonlijk. (:


    Hmm, agreed. Vind Atlas inderdaad al weer wat beter dan het Mylo Xyloto album, al krijg ik nog niet het gevoel terug dat ik bij de oude albums kreeg.


    You are beautiful, you are love.

    Gawain schreef:
    Ik vind hem op zich wel leuk. Maar ook niet echt geweldig, het refrein doet me een beetje aan een ander liedje denken...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”