• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:09 ]

    dat is inderdaad heel eng, en bovendien gevaarlijk!!! het zou niet de eerste zijn die op die manier sterft


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb het niet verder gekeken dan 1,40 minuut want ik kreeg echt het gevoel alsof dat kind dood zou gaan!

    Maar nee, het is serieus belachelijk. Sowieso lijkt het mij niet meer dan logisch om je kind mee te namen naar waar je dan ook naar toe gaat of er een oppas voor te regelen. In dit geval had de moeder haar zoon mee de winkel moeten nemen. Het is echt niet zo dat haar zoon haar in de weg gaat zitten o.i.d.

    bah! >< mensen moeten nooit hun kind achterlaten!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is zo hartbrekend!!! Ik begon met huilen op 1.36 en tot het einde van het filmpje rolde er tranen over mijn wangen. Hoe erg kan je zijn!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dit is gewoon erg, ik vind sowieso dat je je kind van 0-5 niet alleen moet laten zelfs niet voor vijf minuten. Er kan in die tijd veel meer gebeuren dan je denkt.
    Hier ben ik echt sprakeloos van.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kreeg gewoon rillingen toen hij zo begon te hyperventileren. Ohh, echt vet zielig! Meerdere mensen zouden dit filmpje moet zien!


    The odds are néver in our favor.

    Dit.Is.Zo.Erg. :(


    Music is life :)

    Valdez schreef:
    dat is inderdaad heel eng, en bovendien gevaarlijk!!! het zou niet de eerste zijn die op die manier sterft


    -

    Ik snap echt niet hoe ouders hun kind in de auto kunnen laten of vergeten. Steeds meer hoor je de laatste tijd hoe kinderen worden achterlaten in de auto omdat ouders hun kind 'vergeten' en uiteindelijk sterft het. Het is gewoon belachelijk, hoe kan je je kind nou in een auto achterlaten of vergeten?


    16 - 09 - '17

    wow iok word er helemaal stil van
    eigenlijk moeten ze zoiets op tv uitzenden, als kidneren in bed liggen in de reclame na goed bekeken progamma's gewoon te erg dat je dit doet en dat die kinderne dan overlijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Serieus, hoe dom kun je zijn om je kind achter te laten in een auto.
    Het gebeurt niet alleen bij kinderen, maar ook bij honden.
    Echt erg gewoon.

    Ik vind het raar dat ouders gewoon hun kinderen in de auto achter laten terwijl het hartstikke warm is. Sowieso vind ik dat je, je kind mee moet nemen. Wie weet komt er een ontvoerder of een pedofiel langs en als je dan terug komt is je kind weg. En ieder mens dat logisch kan nadenken moet zich toch wel kunnen bedenken dat die hitte gewoon niet goed is voor een kind. Maar eigenlijk hoor je, je kind niet in een auto achter te laten zoals ik al eerder zei. Op sommige momenten van het filmpje had ik echt gewoon kippenvel.


    Physics is awesome

    Piazzolla schreef:
    Ik heb het niet verder gekeken dan 1,40 minuut want ik kreeg echt het gevoel alsof dat kind dood zou gaan!

    Maar nee, het is serieus belachelijk. Sowieso lijkt het mij niet meer dan logisch om je kind mee te namen naar waar je dan ook naar toe gaat of er een oppas voor te regelen. In dit geval had de moeder haar zoon mee de winkel moeten nemen. Het is echt niet zo dat haar zoon haar in de weg gaat zitten o.i.d.

    bah! >< mensen moeten nooit hun kind achterlaten!

    Jep...
    Dan nog liever een krijsend kind in de winkel dan een dood kind in je auto. Hoe grof het ook klinkt.

    Knight schreef:
    Ik kreeg gewoon rillingen toen hij zo begon te hyperventileren. Ohh, echt vet zielig! Meerdere mensen zouden dit filmpje moet zien!

    Ja, eigenlijk zouden ze over dit soort dingen kleine reclamespotjes moeten maken en uitzenden na 8 uur ofzo.

    Wat een verschrikkelijk filmpje, heel erg schokkend, maar ik denk dat dat wel nodig is bij sommige mensen om tot ze door te dringen. Zou ik dit meemaken, dan zou ik echt gelijk die winkel instormen en schreeuwen. :'D Dit maakt me zo kwaad. Gosh, ik moet even afkoelen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ah ik ben echt een overemotioneel mens. (cat) Fucking hell.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''