• Never mind, bedankt voor jullie reactie;s ik weet genoeg (:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 18:34 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Heuj, een leeg topic! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    niet mijn ding en nogal cryptisch omschreven

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 17:53 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Crave schreef:
    Heuj, een leeg topic! ^^


    Je moet hem nog een keer aanklikken, dan doet ie het wel..
    Maar dat lege topic had ik eerst ook idd...
    -En niet mijn smaak, btw, maarja! Veel plezier met je story (: -

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 17:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Een link zou misschien goed zijn? (:


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Een link zou misschien goed zijn? (:


    Ik heb hem nog niet geactiveerd. (: Dat komt later nog! Als ik tenminste positieve reactie's krijg ^^


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Demyx schreef:
    (...)

    Je moet hem nog een keer aanklikken, dan doet ie het wel..
    Maar dat lege topic had ik eerst ook idd...
    -En niet mijn smaak, btw, maarja! Veel plezier met je story (: -


    -

    Ellery schreef:
    (...)


    haha dankjewel!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Ik heb hem nog niet geactiveerd. (: Dat komt later nog! Als ik tenminste positieve reactie's krijg ^^

    Hmm, in dat geval; nee, ik zou het niet lezen.


    comfort in c h a o s

    Nah, ik lees niet zo'n soort verhalen.


    Take me to wonderland

    Demyx schreef:
    (...)

    Je moet hem nog een keer aanklikken, dan doet ie het wel..
    Maar dat lege topic had ik eerst ook idd...
    -En niet mijn smaak, btw, maarja! Veel plezier met je story (: -


    Ik had het al twee keer aangeklikt, maar ik wist dat het vanzelf wel zou verschijnen. Is al een keer eerder gebeurd.


    OT: Ik denk wel dat er mensen zijn die het zullen lezen. Niets mis met een romantisch verhaal. Alleen je schrijfstijl komt hier nog niet in naar voren, dus ik weet niet of dat iets is wat mensen zou kunnen tegenspreken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Reid schreef:
    (...)
    Hmm, in dat geval; nee, ik zou het niet lezen.


    Waarom niet? Ik ga hem hoe dan ook schrijven. Ik weet mensen die het willen lezen. Maar als niemand het zal lezen op Q waarom dan posten?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Crave schreef:
    (...)

    Ik had het al twee keer aangeklikt, maar ik wist dat het vanzelf wel zou verschijnen. Is al een keer eerder gebeurd.


    OT: Ik denk wel dat er mensen zijn die het zullen lezen. Niets mis met een romantisch verhaal. Alleen je schrijfstijl komt hier nog niet in naar voren, dus ik weet niet of dat iets is wat mensen zou kunnen tegenspreken.


    Daar heb je gelijk in ja. Hmm, misschien maak ik even een proloog en zet ik hem erbij. Zal dat helpen? (;


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in ja. Hmm, misschien maak ik even een proloog en zet ik hem erbij. Zal dat helpen? (;


    Ik vind het wel altijd prettig de schrijfstijl van tevoren te zien.
    Dan kan ik eventueel ook nog een bladwijzer plaatsen als ik nog niet helemaal over het idee van het verhaal uit ben.


    It's never gonna happen, Guys.

    Demyx schreef:
    (...)

    Ik vind het wel altijd prettig de schrijfstijl van tevoren te zien.
    Dan kan ik eventueel ook nog een bladwijzer plaatsen als ik nog niet helemaal over het idee van het verhaal uit ben.


    Okee, dan ga ik dat even veranderen. Dankjewel.


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in ja. Hmm, misschien maak ik even een proloog en zet ik hem erbij. Zal dat helpen? (;


    Dat zou inderdaad kunnen helpen. Dat kan mensen toch meer aantrekken om je verhaal te lezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.