Ik moet heel eerlijk zijn en even zeggen dat ik al die reacties dat zij maar gewoon naar jouw moet komen echt bullshit vind. Sorry hoor, maar zou jij naar de persoon teruggaan die tegen jou heeft gezegd dat ze niet langer vriendinnen met je wilt zijn? Ik niet, en als ik zo lees dat jouw ex-vriendin zich heeft gesneden omdat ze je zo mist (?) krijg ik niet echt het idee dat zij dat nou zo snel zou doen. Ik begrijp dat je de vriendschap hebt verbroken, aangezien je je er niet goed bij voelde, maar heb je ook met haar gepraat over jouw problemen met de vriendschap? Weet zij waarom jullie geen vriendinnen meer zijn?
Als jouw vriendin zich echt snijdt omdat ze jou zo mist moet je je wel beseffen dat jullie vriendschap waarschijnlijk heel veel voor haar betekende. Ik weet natuurlijk niet of dit echt de reden is, maar dat zou heel goed wel het laatste zetje kunnen zijn geweest. Heb je haar toen je de vriendschap verbrak de kans gegeven om haar gedrag te veranderen zodat ze jullie vriendschap nog kon redden of niet? Als je dat hebt gedaan en ze haar gedrag toen niet heeft veranderd moet je je nu dus afvragen of je op die manier weer met haar vriendinnen zou willen zijn. Je moet je sowieso afvragen of je nog wel met haar vriendinnen wilt zijn, of dat je liever zo verder gaat. Maar als je haar nooit een kans hebt gegeven is het misschien alleen maar eerlijk om haar die nu toch nog te geven, misschien heeft zij wel nooit doorgehad waar jij mee zat en is ze bereid om er wat aan te doen.
[ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 14:51 ]
Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.