• Komt tot zien, komt tot zien. Ik bied je hierbij de kans om een fortuin binnen te halen!

    Hoe?
    Simpel! Door het onderstaande geluid te raden. Als je het denkt te weten, plaats dan een reactie in dit topic. Diegene die het het eerst raadt, mag de prijs in ontvangst nemen. Taxfree. :Y)

    Waarom? Zit er een addertje onder het gras?
    Hell no. Ik heb een aantal credits verzameld en kwam tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niks mee doe. En uiteindelijk: geld maakt niet gelukkig, maar geld delen wel.

    Het idee is afkomstig van Qmusic. Je hebt daar namelijk een soortgelijk spel, alleen wordt daar de prijs verhoogd elke keer als iemand het geluid niet raadt. Ik heb helaas geen onuitputtelijke creditflow, maar kan je wel blij maken met 20 credits.

    Ja, je leest het goed! Maar liefst 20 credits.

    Het geluid
    (Ik hoop dat iedereen toegang heeft tot het geluid, anders moet ik iets anders proberen)

    Mocht niemand het geluid raden, dan geef ik jullie eens in de zoveel tijd een hint.



    Good luck. (:

    Hint:
    - Het is een gebruiksvoorwerp.
    - Het betreft een activiteit die met de hand gedaan kan worden; het gaat om een specifieke handeling.
    - Het is niet eetbaar.
    - Het geluid wordt gemaakt met enkel het voorwerp en de hand.
    - Het voorwerp kan iets dierlijks bevatten.
    - Het voorwerp en de handeling zijn apart van elkaar al genoemd, maar ik moet ze toch echt samen zien.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Het voorwerp is al genoemd, maar de handeling erbij nog niet. :'D

    Whuuuut


    -

    Shion schreef:
    (...)
    Wat...

    Tja, dat moet ik echt weten. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een borstel waarmee je een hond/kat/whatever borstelt?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het opwinden van een opwindaapje? Het borstelen met een ijzeren borstel? Het rammelen van een rammelaar? Het schudden van zo'n kersenpit zak?

    Beaton schreef:
    Zo'n dierenspeelgoedje waar van dat knisperende plastic in zit? Sommige baby's hebben ook zo'n speelgoedding. (cat)

    En dan het knijpen er in?


    *gaat alle voorwerpen langs*

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rammelen? .. idk

    Het voorwerp wat al genoemd is en ik de moeite niet neem om hem nog een keer te typen over je handen te laten gaan, of met je vingers overheen te krassen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Met je handen het knisperen van zo'n baby speeltje met knisperspul er in.

    Omfg, ik ben echt radeloos.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Een sambabal schudden? ;-;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rammelaar laten rammelen ;D
    Oh wacht een rammelaar is niet dierlijk

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:50 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De handeling is ook genoemd. Nu nog samen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Met je nagels/vingers over een ijzeren borstel gaan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WAT


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Met je handen een opwindbaar aapje opwinden!

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:51 ]

    Met je vingers over een ijzerenborstel gaan krassen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you