• Ze zijn bijna uitgestorven maar hier en daar vindt men er af en toe nog een aantal. In een klein dorp genaamd Osthill aan de rand van een groot gebergte leeft een roedel weerwolven. De mensen zijn zich niet bewust van de bovennatuurlijke wezens die als mensen in hun midden leven.
    Het leven van een weerwolf is echter niet alleen lastig tussen de mensen, in elke roedel zijn de nodige problemen.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen Mary Sue’s
    - Regelmatig posten
    - Minstens 5 regels per post
    - Geen ruzie OOC
    - OOC in het rollentopic of praattopic
    - Regelmatig posten
    - Ik moet de rangen goedkeuren
    - Reservaties blijven 24 uur staan
    - Naamsveranderingen doorgeven


    Rangen Roedel:
    1x Alfa: De alfa is de leider van het roedel. De alfa is een dominante wolf met vee fysieke kracht. De enige manier om een alfa van zijn troon te stoten is door de winnen in een gevecht.
    Aandachtspunten: De alfa is dominant, dus geen verlegen of lief personage. Daarbij is hij fysiek gezien de sterkste of in elk geval een van de sterkste van het roedel.
    3x Zoekers: Zoekers gaan opzoek naar mensen om te transformeren. Ze dwalen vaak het vest van hun thuisbasis af en pikken mensen op. Vaak weglopers en zwervers die niemand zal missen, dit doen ze in de laatste drie dagen voor volle maan zodat ze hen bij zich kunnen houden tot de volle maan en hen dan kunnen transformeren.
    Aandachtspunten: Ze zijn zelfstandig en dominant. Ze zijn intelligent en niet snel bang. Er ontstaat makkelijk spanning tussen hen en de alfa.
    6x Wolven: Wolven zijn de mensen die al meer als een jaar transformeren maar geen bijzondere rang hebben.
    Aandachtspunten: Deze wolven zijn ervaren en niet langer bang van hun transformaties. Ze zitten nog niet altijd lang bij de roedel.
    5x Welpen: Welpen zijn net gebeten. Ze transformeren minder als een jaar. Ze zijn vaak nog jong en door een zoeker getransformeerd.
    Aandachtspunten: Deze weerwolven zijn vaak jong – in mensenjaren- en bang voor hun transformaties. Meestal zijn het weglopers en reizigers die niet snel gemist worden.


    Weerwolven (15 max):
    Mannen(Max. 8):
    Caine Hale - 26 - Alfa - 1,2 - Emrys
    Skye Nicholas Heat - 20 - Wolf - 1,5 - Sickle
    Jason Sebastian DiLaurentis. - 25 - Zoeker - 1,5 - Edgar
    Alecander Davis - 22 - Wolf - 1,6 - MissLahotie

    Vrouwen(Max 7):VOL
    Adinda Mary Blade - 23 - Zoeker - 1,1 - Sickle
    Jasmine Katherina Clark - 18 - Welp - 1,1 - MissLahotie
    Lyn Elizabeth Owens - 18 - Welp - 1,1 - IsA20
    Madison Jayde - 25 - Wolf - 1,2 - Harlequin
    Emelia Rose Tyson - 18 - Welp - 1,4 - DreamEater
    Aideen Ella Mozkowtiz. - 24 - Zoeker - 1,6 - Pwettyness
    Chelle Rosemary Waterdrop - 19 - Wolf - 1,6 - xCocox
    Mensen:

    Mannen:
    Lawrence Jonathan Oshiwa - 18 - 1,6 - IsA2

    Vrouwen:
    lleen van Eyken - 18 - JustLoveGood

    Koppels:
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 18:20 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Pwettyness schreef:
    Aideen Ella Mozkowtiz // Zoeker //

    Jace trok een mondhoek op en grinnikte kort. "En ik naar oude mannen." Haar blik gleed naar de oude man aan Jace' voeten. "Drugs en alcohol verslaafde zeker?" Hij knikte traag en liet Aideen los. "Ik ga 'm even bij de welpen droppen." Jace nam de man en zwierde hem over zijn schouder. Hij startte te lopen in de richting van het kamp. "Wat is er trouwens met jou gebeurd?" Hij trok een wenkbrauw op, iets waaraan ze kon zien dat hij duidelijk doelde op haar kleding en haar. " Niks, ik was gewoon vannacht wat lopen in het bos." Ze ontweek de vraag meer dan ze hem beantwoorde, en haar ogen gaven duidelijk aan dat ze loog. Evenals dat ze hem niet recht aan keek, maar naar de grond. "Gewoon een beetje lopen." Herhaalde ze luchtig, waarna ze van onderwerp veranderde, maar wel op een zachte toon. "Ik snap niet waarom we alleen maar mensen die niemand zal missen mee mogen nemen. Als we bijvoorbeeld jongens van een footbalteam mee zouden nemen, en meiden van chearleaden, dan zou de roedel al geheid een stuk beter zijn dan dit scharrelige gekloo-..." Ze viel stil toen ze zowaar tegen de alfa, Caine op botste. Haar ogen vernauwde zich, en ze begroette hem. "Hale." Het was een simpele uitspraak, die aanduidde dat ze geen zin had in een gesprek over haar onacceptabele gedrag. Ze schoof zich langs hem, waardoor haar schouder hard tegen Caine aan kwam. Ze liep een stuk door, en ging zonder wat tegen Jace te zeggen terug het dorp in.

    Well I dunno maar Caine is tussen de bomen en hij zit. Ik weet niet hoe klein Aideen is maar blijkbaar wel heel klein.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Aideen Ella Mozkowtiz // Zoeker //

    Jace trok een mondhoek op en grinnikte kort. "En ik naar oude mannen." Haar blik gleed naar de oude man aan Jace' voeten. "Drugs en alcohol verslaafde zeker?" Hij knikte traag en liet Aideen los. "Ik ga 'm even bij de welpen droppen." Jace nam de man en zwierde hem over zijn schouder. Hij startte te lopen in de richting van het kamp. "Wat is er trouwens met jou gebeurd?" Hij trok een wenkbrauw op, iets waaraan ze kon zien dat hij duidelijk doelde op haar kleding en haar. " Niks, ik was gewoon vannacht wat lopen in het bos." Ze ontweek de vraag meer dan ze hem beantwoorde, en haar ogen gaven duidelijk aan dat ze loog. Evenals dat ze hem niet recht aan keek, maar naar de grond. "Gewoon een beetje lopen." Herhaalde ze luchtig, waarna ze van onderwerp veranderde, maar wel op een zachte toon. "Ik snap niet waarom we alleen maar mensen die niemand zal missen mee mogen nemen. Als we bijvoorbeeld jongens van een footbalteam mee zouden nemen, en meiden van chearleaden, dan zou de roedel al geheid een stuk beter zijn dan dit scharrelige gekloo-..." Ze viel stil toen ze zowaar tegen de alfa, Caine opliep, hij zat op de grond en als ze was doorgelopen was ze tegen hem aan gelopen. Haar ogen vernauwde zich, en ze begroette hem. "Hale." Het was een simpele uitspraak, die aanduidde dat ze geen zin had in een gesprek over haar onacceptabele gedrag. Ze schoof zich langs hem, waardoor haar voet hard tegen Caine zijn schouder aan kwam. Een kleine angst bekroop haar, waaom? Daar had ze totaal geen idee van.


    - Aangepast

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 12:07 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Alecander davis - loner
    Alec kon het gewoon niet geloven dat dit soort dingen gewoon gedaan werden. Hij haatte zelf wat hij was. Dan zou hij dat zeker niet bij een ander aan doen. In elk geval niet tegen zijn of haar zin in. Dat was gewoon gestoord. Dat was dan ook de reden dat hij vroeg waarom ze het deden. Alec wou er dan ook graag een antwoord op. 'Ze is niet dood, als je dat soms denkt,' Zijn blik gleed weer naar haar toen ze dit zei. "Weet ik." antwoorde hij terwijl hij weer terug keek naar het meisje. 'Ze is gebeten. Net als jij. Net als wij allemaal. Het wordt verwacht van ons, van onze Zoekers, om dit te doen. We hebben een sterke roedel nodig. Een sterke, groeiende roedel. Als we uitsterven... is Osthill verloren.' Niet begrijpend keek hij haar weer aan. Hoezo was osthill dan verloren. Kort beet hij op de binnen kant van zijn wang en liet zijn tong over zijn tanden glijden. Een kleine rilling gleed door zijn lichaam terwijl er een naar gevoel door zijn lichaam ging. "Waarom?" Vroeg hij dan ook maar. Toen de vreemde vrouw knielde stond hij op en keek toe hoe ze haar op tilde. Hij keek toe hoe ze van hem weg liep en besloot er ook maar weer eens vandoor te gaan. Echter voor hij ook maar kon bewegen draaide de vrouw weer naar hem om. 'En jij dan?' Niet begrijpend keek hij haar aan. Wat en hij? Hij was gewoon van plan om zo weer richting zijn warme droge huis te gaan. 'Kom je mee? Of... ga je weg? Ik bedoel... blijf je bij de roedel? We zouden gezonde, sterke jonge Wolven als jij goed kunnen gebruiken, zeker na het zien van onze nieuwste... aanwinsten.' Alec trok een wenkbrauw op en wist eerlijk gezegd niet wat hij moest zeggen. Als ze gezonde sterke wolven wouden waarom maakte deden ze dat niet? Er waren genoeg gezonde sterke tieners die een ander leven wouden hebben. Je hoefde ze het alleen maar te zeggen en voor je het wist had je er een paar. Zo dacht hij er in elk geval over. Net op het moment dat hij zijn lippen van elkaar deed om iets te zeggen was de vrouw al in beweging gekomen en liep weer naar hem toe. Alec bleef staan en wachtte tot ze weer bij hem was. 'Het spijt me. Ik ken je amper...' Een glimlach verscheen op zijn gezicht terwijl hij haar terug in de ogen aan keek. 'Ik ben Madison... ... ... ...misschien kun je nadenken over wat ik net zei. Het heeft geen haast.' Voor dat hij ook maar weer kon antwoorde liep ze al weer weg. Kort zuchte alec en opende zijn fles weer en nam er wat slokken uit terwijl hij toe keek. Even bleef Alec staan waarna hij toch naar haar toe liepte. "Loop je altijd weg zonder op antwoord te wachten?" Vroeg hij met een speelse grijns waarna hij zijn hand door zijn haren liet gaan. "Op je eerste vraag ik ga weer terug naar huis straks en misschien moeten jullie dit anders aan pakken. Neem de gezonde mensen en niet de drugs verslaafden." Kort liet alec zijn blik over de mensen of eerlijk gezegd de weerwolven gaan voor hij Madison weer aan keek. "Het geeft niet dat je het vroeg ookal over viel je me wel. En je hebt een leuke naam. Ik zou er over naar denken." Zijn blik gleed weer over de omgeving heen. "Hebben jullie geen huis?" Vragend keek hij Madison weer aan.


    Jasmine Katharina clark - welp

    Jasmine bleef aarzelend staan. Ze hoorde hier niet thuis. Alles was beter dan dit. Maar ze had geen keus. Nee ze had haast geen geld meer en geen plek om te blijven. Ze haatte de natheid die hier was en wenste zelfs op dit moment naar het huis met alleen een hout kachel. Alles was beter dan hier. Terwijl ze daar zo stond wist ze niet bepaald wat ze moest zeggen behalve haar vraag. Jasmine keek geschrokken op toen ze iets in haar ooghoek zag. Haar ogen werden groot toen ze het meisje zag liggen en zette snel een paar stappen op zij. Ze snapte niet waarom ze hen bij de welpen dumpte. De oudere moesten ze in de gaten houden. De welpen waar zij bij hoorde konden toch niks voor hen betekenen. Jasmine keek weer op naar madison. Een van de wolven die ze vanaf een afstand wel eens had bekeken. Iets wat ze bij iedereen deed. 'Gaat het, meisjes?' Het liefst wou Jasmine schreeuwen of ze wel helemaal goed bij haar hoofd was. Natuurlijk ging het niet met hen. Ze werden onwillig veranderd in een monster waar ze het bestaan niet eens van wist. Eerlijk gezegd wou ze zo veel dingen zeggen maar ze hield wijselijk haar mond en knikte ja. Een grote leugen. Ze had nog niet eens naar haar zelf durven kijken de laatste paar dagen. Gewoon omdat ze wist dat ze er net zo slecht uitzag zoals de rest. 'Als de pijn te erg wordt, helpt het om in de schaduw te blijven, of om even te gaan lopen. Afleiding is eigenlijk het beste.' Jasmine keek Madison aan en beet kort op haar lip. "De pijn is altijd te erg. Ik durf te wedden dat de dood nog minder pijnlijker en veel fijner is" fluisterde ze zacht. Niet zeker wetend of een ander het zou kunnen horen. En toen vroeg ze of ze naar de markt mocht. Hopelijk mocht het want ze moest hier nu echt gewoom even weg. 'Doe wat je niet laten kan.' Op dat antwoord had ze gewacht. Ze wou eigenlijk meteen weg gaan maar ze had dus nog meer te zeggen. 'Maar zorg dat je op de stand van de Maan let, bij Mensen uit de buurt blijft als je je vreemd voelt en dat je voor het donker wordt weer terug bent.' Jasmine knikte als antwoord dat ze er aan zou denken en wou nu echt gaan. Echter hield de stem van een ander meisje haar weer tegen. Ze keek haar kant op en kon niet meteen op de naam komen maar daar ging het nu niet om. 'Zullen we gaan?' Twijfelend keek ze haar aan. "Ik wou eigenlijk" Begon ze haar zin. Zuchtend liet ze haar schouders zakken. "Ja we gaan." Zonder ook maar ergens op te wachten liep ze de richting al op.

    Lynn Elizabeth Owens ~ Welp

    'Ik wou eigenlijk-' begint Jasmine. Ik hoor dat ze het niet leuk vind dat ik mee ga. Ik haal mijn schouders op. Ik zal gewoon niet te veel op haar lip zitten en niet bij hetzelfde kraampje gaan staan.
    'Laten we gaan,' zucht Jasmine en begint te lopen, zonder te kijken of ik haar achterna kom. Ik zucht en hol op een drafje achter haar aan. Zwijgend kom ik naast haar lopen terwijl ik bedenk hoe de mensen uit het dorp ons zullen zien. Waarschijnlijk als een paar bedelaars. Ik weet dat ik er niet uit zie. Mijn gezicht is te mager, net als de rest van mijn lichaam. Mijn spijkerbroek zit vol gaten en modder- en bloedvlekken en mijn vest is tot op de draad versleten.
    Ach, mensen besteden gelukkig niet veel aandacht aan bedelaars.
    Ik doe mijn capuchon over mijn hoofd en stop mijn handen in mijn zakken. Mijn vingers steken er doorheen, maar ik heb het gevoel dat ik mijn handen ergens kan laten in plaats van ze nutteloos langs mijn lichaam te laten bungelen.
    Ik steek mijn hoofd in de lucht en laat een paar verdwaalde zonnestralen op mijn gezicht schijnen. Ik krijg de neiging om naar de zon te gaan huilen, maar houd me in. Dit is niet het goede moment.


    -

    - Soooooow, somebody for lovely Jace? -


    kindness is never a burden.

    Edgar schreef:
    - Soooooow, somebody for lovely Jace? -


    Ik heb Adinda


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Sickle schreef:
    (...)

    Ik heb Adinda


    - Sure, Jace zit ergens een fles whiskey uit te drinken -


    kindness is never a burden.

    Ik begin binnenkort, sorry dat het zo lang duurt, maar ik schrijf liever via de computer dan via me moob en ik kan niet vaak op de computer. Nu is er wel tijd, maar iemand uit mijn team heeft het hockey een meisje het ziekenhuis in geslagen ;s en heb huiswerk en toetsen...


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    (IsA20 went xBoselfje)


    -

    Emrys => Gaea


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [ Het begint dood te lopen]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    - Ik wacht op Sickle. -


    kindness is never a burden.

    ik hoop dat het niet dood loopt als iemand met mijn karkater wil praten ze zit stil en depri in een boeken winkel XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins