• Ken je Bloody Mary niet? Lees dan de spoiler.
    Bloody Mary:
    Veel mensen geloven dat Bloody Mary Mary Worth is. Ze had vele identiteiten. Er gaan verhalen dat ze omgekomen is in een auto ongeluk, haar gezicht verminkt. Of iemand van hoge bloede, die jonge maagden gevangen liet nemen om ze vervolgens te vermoorden om in hun bloed te badderen. Ook zou ze een oma kunnen zijn, een oma die zorgde voor haar kleinkinderen. Of zou ze haar kind hebben vermoord, als een teken van geboorte.
    Mensen die Bloody Mary hebben opgeroepen zeggen dat ze in de spiegel verscheen, 1600-1700 style, verminkt gezicht, haar dode baby in haar armen. Haar ogen naar achter gerold. Of zelfs helemaal wit.

    Het verhaal van Mary Wroth:
    Het is september, koud en regenachtig. Mary zit in haar schommelstoel voor het raam te wachten tot haar kleinkinderen thuis komen. Ze zijn voor het eerst alleen naar school geweest en zouden elk moment kunnen terugkomen. Ze zijn laat. En Mary maakt zich zorgen. Opeens ziet ze ze rennen. Richting het huis. Maar wat ze ook ziet ... Er springen 2 gewapende mannen uit de bosjes die de kinderen vlak voor ze bij het hekje zijn onthoofden. Mary springt op en rent naar de deur. Maar het is al te laat. De 2 kinderen sterven in haar armen, Mary huilend en snikkend achterlatend.
    Toen ze daar een uur of 5 gezeten had, ging ze naar binnen. Ze pakte een spiegel, sloeg het kapot en verminkte haar gezicht met de scherven. Daarna doodde zij zichzelf en verdween ze.
    Maar in het dodenrijk achter de spiegel is ze nog altijd op zoek naar de moordenaars van haar kleinkinderen. Dus pas op met wat je tegen Mary Worth, beter bekend als Bloody Mary, zegt.


    Het is het jaar 2013. Nashwood College bestaat al enkele jaren. Het oude schoolgebouw kan elk moment uit elkaar vallen, dus besluit de directeur dat het tijd is voor een nieuwe vestiging. Op de veiling weet hij een groot gebouw uit het bos te bemachtigen. Het gebouw koste bijna niks, maar was alleen zeer ouderwets. Ondanks dat begrijpt de directeur niet waarom het gebouw zo weinig kost.

    Ondanks dat de vestiging zich in het bos bevind, zijn de kinderen er niet zo weg van. Ze vinden het maar niks. Ook moet er nog een hoop worden opgeknapt, omdat het meubilair hopeloos verouderd is. Het behang bladdert af en alles moet opnieuw in de verf. Maar ondanks dat het gebouw is opgeknapt, voelen de kinderen zich niet fijn in de nieuwe vestiging. De directeur vindt dit maar raar, want volgens hem vonden de kinderen dit de enige reden waarom ze het gebouw niks vonden.

    Al snel worden de twijfelachtige gevoelens van de kinderen bevestigd. Er worden mysterieuze boeken in de slaapkamers gevonden. Overal in het gebouw verschijnen spiegels en kinderen maken tekeningen van een mysterieuze vrouw gekleed in het rood bij een spiegel.

    Als de directeur een van de boeken leest, blijkt het dat dit gebouw al jarenlang behekst is door Bloody Mary. Kinderen worden rusteloos en beginnen overal op de muren te tekenen. Langzaamaan wordt het een gekkenhuis in de eerst zo rustige school. De kinderen spelen ook niet meer buiten en blijven het liefst in de schaduw. Sommige kinderen beweren monsters te zien.

    Zal de vloek van Bloody Mary uiteindelijk verbroken worden, of zal de school in de greep van Bloody Mary blijven en dus de kinderen veranderen in slaven van het duister?

    De regels:
    - Geen one-liners, minimaal zes regels. [Probeer omgeving te gebruiken, gedachten en dat soort dingen]
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's, niemand is perfect.
    - Geen onnodig gespam. Daar zal ik een praattopic voor maken. [Ook de praattopics niet te vol spammen met dingen die niet met de rpg te maken hebben]
    - Houd het gezellig, dus geen geruzie.
    - Houd je aan de algemene regels van Quizlet.nl
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand anders dat vraag.
    - Meld het even als je een tijdje weg bent of om wat voor reden dan ook even niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven maximaal twee dagen staan.
    - Vertoon je gedrag dat niet volgens de Quizlet huisregels is toegestaan, of volg je simpelweg niet de regels van deze RPG op? Dan zal ik je moeten schrappen van de lijst.


    Regels van de school:
    - Na tienen gaat het licht uit, dan moet iedereen gaan slapen.
    - Je bent verplicht elke les te volgen, spijbelen is niet toegestaan.
    - De zolder is verboden terrein voor iedereen.
    - Men mag niet pesten, elkaar buitensluiten of op wat voor manier dan ook gemeen zijn.
    - Er mogen geen jongens op de meisjeskamer komen na tienen.
    - Je mag niet stelen van een ander of spullen van diegene verstoppen.
    - Je moet respect hebben voor de docenten. Als zij iets belangrijks te melden hebben, wordt dat in een andere kleur vermeld. Zorg dat je deze posts leest, anders mis je echt iets!
    - Niet in je eentje het bos in gaan, het is gevaarlijk daar.
    - Niet te lang in de spiegel kijken of tegen je spiegelbeeld praten.

    De rollen:

    Kinderen [16/16 VOL)
    Duke Marris - Taormina
    Jase Matt Underwood - ZaynNiall
    Jeremy 'Jer' Johnson- Roww
    Tyler 'Ty' Johnson- Roww
    Spencer "Spence " Jonathan Holmes - Chilaw
    Mick Daimon - Shion
    Eli Jayden Sanders - Adamo
    Jace Munro Leader - Gimlas
    Fae Lilith McAllister - Beaton
    Jane Doe / Raven - Zoidberg
    Emily Ann Sarfati - Russo
    Marylinn Aesan Holmes - Chilaw
    Eres Slowayk - Chilaw
    Elise Reid - Quatorze
    Demi Meredith Fell - Roww
    Abbigail "Abby" Lara Maydorn - ZaynNiall

    Leerkrachten [2/2]
    Joel Max Caldwell - Russo
    Alayna Ciara Beckett - Beaton

    Schoolhoofd [1/1]
    Willow Grace Fields - Zoidberg

    Wat dingen over het huis/de school:
    De klaslokalen
    De hal
    De kamers (Voor zowel jongens en meiden is dit hetzelfde. Er staan in totaal vijf bedden in één kamer. Er is dus één grote kamer voor jongens en één grote kamer voor meiden)
    De badkamers
    De keuken
    De eetzaal (Er staan ongeveer vier tafels in de zaal)
    Het schoolplein

    De story
    Praattopic
    Rollentopic

    De vakken die op de school worden aangeboden:
    Engels door Joel Max Caldwell
    Wiskunde
    Biologie
    Nederlands
    Gym door Joel Max Caldwell
    Muziek door Joel Max Caldwell
    Verzorging

    Het begin!

    Kinderen komen voor het eerst aan bij de school, deze is nog niet opgeknapt en kan elk moment in elkaar storten. Ze vinden het gebouw maar niks en zijn er twijfelachtig over. De leerkrachten zijn bezig met het voorbereiden van de lessen en het schoolhoofd handelt de laatste zaken af met de burgemeester.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 8:32 ]


    26 - 02 - '16

    Jase Matt Underwood

    Ik zie iemand in mijn ooghoeken bewegen, en het volgende moment botst tegen me op. Meteen draait ze zich om.
    "S-sorry, ik keek niet uit," zegt ze meteen verontschuldigend. Ik kijk wat omlaag om haar aan te kijken en haal mijn schouders dan op, niet helemaal zeker wat ik nou moet doen.
    "Geeft niet. Ik lette ook niet echt op." Zeg ik dan uiteindelijk tegen haar. Ik neem nog een trekje van mijn sigaret en zorg ervoor dat de rook niet in haar gezicht komt. Daarna gooi ik mijn sigaret op de grond en trap het uit. Ik kijk haar weer aan en haal een hand door mijn haren heen. Niet echt wetend wat ik moet zeggen. Eigenlijk praat ik bijna nooit met onbekende mensen, en al helemaal niet me meisjes.
    "Enne, wat vind jij van de school?" Vraag ik dan aan haar. Ik ben eigenlijk best benieuwd of zij het ook zo vindt als mij. Even kijk ik naar mijn voeten, maar kijk haar dan lichtelijk verlegen weer aan.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Ik reageer vanavond, en Elise zou Jace wel 'ns kunnen tegenkomen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Mensen reageer alsjeblieft anders gaat deze rpg dood]


    26 - 02 - '16

    Shion schreef:
    Mick Daimon

    'Het is hier zeker mo-,' begon Jane, maar werd gelijk afgekapt door haarzelf? 'Lelijk,' zei ze, gevolgd door een mompelende sorry. 'Raven heb ik niet onder controle en ze is nogal gemeen,' zei ze zacht. Lichtjes kantelde ik mijn hoofd en keek haar bedenkend aan. 'Twee personen,' fluisterde ik zacht, terwijl Jane wat zat te frunniken aan de zoom van haar jas. Ze zag er zenuwachtig uit, ook al zou ik niet weten waarom. Het was niet zo dat ik in staat was in bijten. Geen zin in. 'Heb jij zin in school?' vroeg ze gauw. Ze glimlachte, maar staarde al gauw naar de grond. Ik was nog wat aan het nadenken over het twee personen gebeuren. Het was apart, je zag het niet vaak. Niet dat je mij elke dag zag, iemand die tegen niets praat. 'Alleen in de vrije tijd en vrije dagen,' vertelde ik Jane. 'Misschien wegglippen.' Niet dat ik dat gelijk ging doen. Misschien ging ik het ook nooit doen.. Licht eraan hoe de lessen waren. 'Jij?'


    Jane Doe / Raven

    Hij keek me even bedenkend aan. 'Twee personen' hoorde ik hem zacht fluisteren. Hij leek een beetje in gedachten verzonken. 'Alleen in de vrije tijd en vrije dagen' vertelde hij me. 'Jij?' vroeg hij vervolgens. 'Ik vind veel dingen leuk, biologie bijvoorbeeld. Dat is echt mijn favoriete vak' zei ik opgetogen. 'En wiskunde!' mompelde Raven er achteraan. 'Nee Raven, ik haat wiskunde!' zei ik lichtelijk boos. Ik wriemelde opnieuw aan de zoom van mijn jas. 'Hallo kinderen!' hoorde ik een vrouwenstem zeggen. Toen ik opkeek zag ik het schoolhoofd. Ik had haar altijd al een vreemde tante gevonden, maar ze kon vast wel vriendelijk zijn. Toch? Maar goed, het was ook niet echt aan mij om dat te zeggen, aangezien ik ook nogal een vreemde tante was van mezelf. Ik was eigenlijk een schizofreen, maar noemde me meer een slachtoffer van mijn tweede helft. De tweede helft verziekte al voor langere tijd mijn leven. 'Hoe laat is het eigenlijk?' vroeg ik aan Mick, waarna ik even opkeek om vervolgens weer naar de grond te staren.


    26 - 02 - '16

    Ik post morgen wel iets (:
    Ga nu offline, dus sorry :c


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ik post morgen wel iets (:
    Ga nu offline, dus sorry :c


    [Dat zou fijn zijn (: ]


    26 - 02 - '16

    [ Door Privé-redenen kan ik niet reageren. ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    [ Door Privé-redenen kan ik niet reageren. ]


    Ik snap het


    26 - 02 - '16

    Mick Daimon

    'Ik vind veel dingen leuk, biologie bijvoorbeeld. Dat is echt mijn favoriete vak,' vertelde Jane opgetogen. 'En wiskunde!' werd er al gauw achteraan gemompeld. Ik raakte nu al in de war, want blijkbaar was dat Raven die het zei. Ergens zat er dan een ander sfeer aan. Mensen praten niet hetzelfde.. Ook al zitten er twee persoonlijkheden in één mens, ze praten alsnog niet hetzelfde. Geloof ik.. 'Nee Raven, ik haat wiskunde!' zei ze lichtelijk boos. Opnieuw friemelde ze aan de zoom van haar jas. Zenuwachtig? Snap niet waarom. 'Hallo kinderen!' hoorde ik ineens en dit keer was het niet Jane of Raven die het zei, of ze moest ineens kunnen praten met haar mond gesloten. Maar aan de stem te horen was het van een oudere vrouw. Ik herkende het wel.. 'Hoe laat is het eigenlijk?' vroeg Jane aan mij. Ik stroopte mijn mouw op om naar mijn pols te kijken, vervolgens haalde ik mijn schouders op. 'Geen flauw idee.' Waarom zou ik de tijd met mij mee dragen? Ik had er toch nooit wat aan. 'Maakt mij ook niet zo veel uit,' biechtte ik daarom eerlijk op. 'Hoezo?' vroeg ik er vrijwel gelijk achteraan,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you