• Ik heb het idee om ofwel een RPG te maken in de wereld van Doctor Who op een planeet waar allerlei Aliens samen komen en leven en handelen in vrede, an natuurlijk kan iedereen ook weer naar andere planeten en sterrenstelsels gaan.
    Mijn andere idee is gebaseerd op de wereld van The Mortal Instruments/The Infernal Devices/The Dark Artifices. De wereld bestaande uit Mundanes, Nephilim en Downworlders rond The Institute in London.
    Allebei met zowel bestaande als niet bestaande personages. De stukken tekst mogen in het Nederlands, maar de termen die specifiek bij de fenomenen horen het liefst wel in het Engels.

Wat vinden jullie van de ideeën? Laat het me alsjeblieft weten of en anders wel van de 2 ik zou moeten uitwerken.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 21:05 ]

Bowties were never Cooler

Het probleem met de meeste RPG's is, er is een idee maar geen plot. en dan sterft de RPG zo snel...
    Ik vind een Mortal Instruments RPG wel een leuk idee, maar ik RPg alleen in het Engels. ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Mortal Instruments :9~
    Maar ik zou alleen meedoen, als er geen bestaande personage mee mogen doen. Ik vind dat persoonlijk nogal belachelijk, je verzint dan niet eens zelf een personage.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Sydrian schreef:
    Mortal Instruments :9~
    Maar ik zou alleen meedoen, als er geen bestaande personage mee mogen doen. Ik vind dat persoonlijk nogal belachelijk, je verzint dan niet eens zelf een personage.

I also do agree with that.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Das zeker waar. Daarom vraag ik advies

[ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 21:15 ]

Bowties were never Cooler