• Hoe waren jullie rapporten die van mij goed.
    Ik hab maar 1buis voor Fysica'natuurkunde 45% en mijn hoogste is likee deuh DUITS 94%
    Nu heb ik dsu een week vakantie.
    Hoe was die van jullie


    *He's the one.

    (...)
    Ach ik ben nu niet zo ziek meer eigenlijk, ik heb het overleefd de afgelopen dagen dus ik dnek dat ik wle weer kan slapen vanavond,.. trouwens had ik je nog wakker gesmst?


    Nee ik zag het pas deze morgen hij maakt gwn geen geluid meer -_-' ik moet dringend een neiuwe. ik ga straks dansen en dan ga ik weg. dus veel slaap komt er niet van dnek ik!


    *He's the one.

    en ik ben 14!!!


    I need you like a heart needs a beat

    Normaal moest ik vandaag nog naar school aber dat eerste trimester heeft mij volledig uitgeput enseu en dan kón ik gewoon niet meer gaan. JOngeh, ik was ziek enzoo oO Maar vandaag was er toch niets speciaal enseu ^^ Ik was toch voor m'n toetsen voor vandaag vergeten leren dus komt dat allemaal goed uit. Had Godsdienst&Geschiedenis en die vakken háát ik! Aber tjah, wij hebben nu een stagaire voor L.O en die zo altijd tegen mij; 'Fantastisch! Super! Doe zo verder!' Had zin om me tong naar die dat we normaal hebben voor LO uit te steken maandag x]

    Ik ben 13 en ik had in de 78% ongeveer xD

    M'n slechtste was 4/10 voor Geschiedenis xD
    En m'n beste was uhh, geen idee (A)

    UND ICH HABE AUCH VAKANTIE :D:D


    Let the Night embrace you

    (...)
    5e middelbaar suckt nog meer! Echt o_O Nog 1 jaartje & 11 maanden fzow en dan ben ik afgestudeerd! (hoera) [das eig nog superlang mrja ><]


    Dan moet ik nog twee jaar en elf maanden -_-'



    *He's the one.

    (...)

    Nee ik zag het pas deze morgen hij maakt gwn geen geluid meer -_-' ik moet dringend een neiuwe. ik ga straks dansen en dan ga ik weg. dus veel slaap komt er niet van dnek ik!

    Wat doe je van dansen? [sorry dat ik mu meng] Street, hiphop, ballet, jazz...?


    What you see, is what you get.

    Ik ah din totaal 67%
    best wel goed!


    *He's the one.

    (...)
    Wat doe je van dansen? [sorry dat ik mu meng] Street, hiphop, ballet, jazz...?


    HipHop x'D
    geeft niet.


    *He's the one.

    (...)

    Nee ik zag het pas deze morgen hij maakt gwn geen geluid meer -_-' ik moet dringend een neiuwe. ik ga straks dansen en dan ga ik weg. dus veel slaap komt er niet van dnek ik!

    ach nouja ik sleep Jana nog wel even deze kant op denk ik,.!! ga ik q even teroriseren met haar.x'D[/ivy blijf on-topic]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    ach nouja ik sleep Jana nog wel even deze kant op denk ik,.!! ga ik q even teroriseren met haar.x'D[/ivy blijf on-topic]


    ja idd Ivy blijf on topic, ach ja het is Thila Boom Boom en heel onze klas gaat en heel het school enzo dus ik oet zowiso ook gaan x'D maar ik ga met shiva x'D


    *He's the one.

    Duits 97% ^^
    En voor de rest ook alles goed^^:Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik had mijn rapport vorige week.1 buis foor Fysica 38% maar dat is gewoon zo saai en vooral onze leerkracht, hij is wel niet lelijk (:


    The soul needs autumn.

    Ik had mijn rapport vorige week.1 buis foor Fysica 38% maar dat is gewoon zo saai en vooral onze leerkracht, hij is wel niet lelijk (:


    Ik had ook buis voor Fysica^^
    ik snap daar niets van ><


    *He's the one.

    (...)

    HipHop x'D
    geeft niet.

    HIPHOP ROCKZ! ^^


    What you see, is what you get.

    (...)
    HIPHOP ROCKZ! ^^

    Iknow x'D


    *He's the one.