• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Note: de laatste tijd is het zoveel haat en nijd in dit topic en dan doel ik met name op het vorige topic waarin de topicmaker niet erg vriendelijk werd aangesproken op zijn beginpost. Het doet er niet toe wát er precies in de beginpost staan, het principe van het topic blijft hetzelfde, namelijk je hart luchten. Dat verandert niet als de tekst dan wel/niet cursief is, of er een leuke GIF in de beginpost staat. Sommige mensen leiden blijkbaar aan grootheidswaanzin en hangen de generaal uit en menen dat dit topic hen toebehoort. Laat iedereen in zijn waarde en loosen up. Vandaar mijn beginpost van gisteren. (:

[ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:03 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2013 - 21:49 ]

"I shut my eyes in order to see.'

Ik wil die tattoo's weten kom op zeg -.-"

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Ik wil je de award uitraken voor birch van de Eeuw!! Echt hoor een beetje begrip voor je medemens die wel een leven heeft mag ook wel zeg -.-"

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Ik krijg echt een déja-vu gevoel.. :/

26 - 02 - '16

Miuccia schreef:
    Ik wil je de award uitraken voor birch van de Eeuw!! Echt hoor een beetje begrip voor je medemens die wel een leven heeft mag ook wel zeg -.-"

Heb je het over waar ik denk dat je het over hebt?

26 - 02 - '16

Ailurophilia schreef:
    (...)

Heb je het over waar ik denk dat je het over hebt?

Ja inderdaad maar ik ben gewoonweg zo pissig. Dat zij geen leven heeft zo te zien betekend niet dat ik er geen heb -.-"

Miuccia schreef:
    (...)

Ja inderdaad maar ik ben gewoonweg zo pissig. Dat zij geen leven heeft zo te zien betekend niet dat ik er geen heb -.-"

Stuur me maar pb oke? Aangezien we dit topic niet vol moeten spammen..

26 - 02 - '16

Nou, iedereen is weg, verjaardag is voorbij, ik zeg slapen. Welterusten

'Darling, just hold on'

GODRIC NOOOOO

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Sigh, ik zet wel wat op het spel. Maar ik haat het gewoon als mensen als vuil worden behandeld.

26 - 02 - '16

It's been a tough week. I'm so grateful for My Amy, Leon, Samantha and Iesje..

[ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 22:39 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Mens, leer lezen! Ik zeg duidelijk dat ik GÉÉN ruzie wil en dan zeg je dat ik ruzie zoek? Excuse me?!

26 - 02 - '16

Escritura schreef:
    It's been a tough week. I'm so grateful for My Amy, Leon, Samantha and Iesje..

Love you too, Lish. I'm here for you (flower)

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Zucht, fuck my life. Iedereen walst maar zo over mij heen. Als ik mijn mening zeg dan ben ik weer de bitch die ruzie zoekt. Als ik niks zeg ben ik een mietje. I don't fucking know what to do anymore.

26 - 02 - '16

Auwie ;-; stomme knieën...houd op met pijn doen, pleeeeeeaaaaaseee ;-;

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Most awkward conversation ever >.<