• Daar ga ik heen!
    met school gaan we in het begin van het nieuwe schooljaar, op excursie. Nu was ik eerst best pissig, omdat de Grafische kant van de school, mag kiezen naar welke stad ze gaan. Zoal Parijs, Milaan cetera. Nu doe ik Interactief Media en wij mogen niet kiezen en gaan naar Londen.
    Nu had ik wel iets meegekregen tijden de uitleg van de opleiding was iets over Harry Potter. Nu was ik natuurlijk dol enthousiast, want ik heb echt een hele grote liefde voor die films -en boeken.
    Maar mijn broer, heeft ook Interactief media gedaan, op dezelfde school en is dus ook naar Londen geweest en die zei dat het niet waar was.
    Nu open ik net mijn schoolmail, omdat ik mijn betalingen in de gaten moet houden en zat er een mail in over de excursie. waar dus wel degelijk instaat dat we gaan kijken achter de schermen van de Harry Potter set!
    en aangezien het allemaal niet zo goed gaan thuis, was ik wel even toe aan dit leuke nieuws.
    en nu ben ik even de gelukkigste tiener op aarde en wilde ik dat even met jullie delen. ;x

    dus, is er iemand al eens geweest en hoe was het?
    en gaan jullie dit jaar nog ergens heen op excursie?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 15:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja, ik ben er geweest! Het is echt HEEL gaaf daar!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Oh, wauw. Dat is echt ontzettend gaaf zeg. Ik wens je onwijs veel plezier toe, wat vast wel zal lukken want Harry Potter is echt heel leuk. Ik wou dat ik er heen kon/mag.


    Chaos is a ladder.

    Ik ben daar geweest, het was echt héél vet! Ik wens je alvast veel plezier, je zult het je er echt naar je zin hebben!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wauw, echt heel erg awesome! Ik ben überhaupt nog nooit in Londen geweest, sowieso dat ik dat ooit een keer ga doen!

    Davies schreef:
    Ik ben daar geweest, het was echt héél vet! Ik wens je alvast veel plezier, je zult het je er echt naar je zin hebben!


    + Londen zelf is ook geweldig :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wow nu ben ik echt vet jaloers!
    Super leuk voor je :D Heel veel plezier alvast!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Draculea schreef:
    Wauw, echt heel erg awesome! Ik ben überhaupt nog nooit in Londen geweest, sowieso dat ik dat ooit een keer ga doen!

    Ik ook niet, dit word mijn eerste keer, maar ik heb totaal geen tijd om rond te gaan kijken. De eerste dag gaan we vanuit het de bus naar het hotel. Dan door naar de Harry Potter set en daarn terug naar het hotel. De tweede dag gaan we naar een acteer curses en daarna weer in de bus naar huis. ):

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Ik ook niet, dit word mijn eerste keer, maar ik heb totaal geen tijd om rond te gaan kijken. De eerste dag gaan we vanuit het de bus naar het hotel. Dan door naar de Harry Potter set en daarn terug naar het hotel. De tweede dag gaan we naar een acteer curses en daarna weer in de bus naar huis. ):

    Op zich is het zonde dat je dan niet zoveel van de rest van Londen ziet, maar ik zou allang blij zijn dat je een Harry Potter ervaring krijgt. :'D


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Op zich is het zonde dat je dan niet zoveel van de rest van Londen ziet, maar ik zou allang blij zijn dat je een Harry Potter ervaring krijgt. :'D

    Haha ja dat sowieso! Heb er echt zin in! Maar zou wel graag war van de stad willen zien.
    Zit wel op tegen de acteer cursus. Mijn opleiding gaat over alles achter de camera en de films. Niet ervoor ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vanillivi schreef:
    Oh, wauw. Dat is echt ontzettend gaaf zeg. Ik wens je onwijs veel plezier toe, wat vast wel zal lukken want Harry Potter is echt heel leuk. Ik wou dat ik er heen kon/mag.

    Vanillivi schreef:
    Oh, wauw. Dat is echt ontzettend gaaf zeg. Ik wens je onwijs veel plezier toe, wat vast wel zal lukken want Harry Potter is echt heel leuk. Ik wou dat ik er heen kon/mag.


    + nog een x heel veel plezier ! Awesome ! :D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    ik ben deze vakantie naar Londen geweest, Harry Potter set stond op de planning maar het zat daar al helemaal volgeboekt(?) en dus konden we niet gaan.
    en nu heb ik te horen gekregen dat we in de herfstvakantie misschien nog een keer naar Engeland gaan (en we dat dus dan wel gaan doen, als het doorgaat natuurlijk xD ).

    o, ja. wanneer heeft jou broer dat gedaan dan? want: De Studio Tour is open voor het publiek sinds 29 maart 2012.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 19:32 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Draculea schreef:
    Wauw, echt heel erg awesome! Ik ben überhaupt nog nooit in Londen geweest, sowieso dat ik dat ooit een keer ga doen!

    + dat is toch de Warner Bros. Studio in Watford, Londen?

    Vanillivi schreef:
    Oh, wauw. Dat is echt ontzettend gaaf zeg. Ik wens je onwijs veel plezier toe, wat vast wel zal lukken want Harry Potter is echt heel leuk. Ik wou dat ik er heen kon/mag.


    The universal language of art.

    Yes ik ben dit voorjaar geweest! Een droom die uitkwam want ik had gedacht dat ik met mijn ouders daar werkelijk nooit zou komen! Maar raad eens? Ze vonden het geweldig net als mij!=D


    You were born original, don't die as a copy.