Everyone has got talents, and the Capitol knows that.
But what if they decide to improve those talents?
What if they make them stronger. What if they make a power of it?
This is exactly what they did.
They make this game special.
Iedereen heeft zijn eigen talenten. Dingen waar hij of zij goed in is, dingen waar hij of zij minder goed in is.
Omdat het Capitool besloten heeft dat deze spelen speciale spelen moeten worden, zullen zij de talenten van de tributen omvormen tot krachten.
Elke tribuut heeft één bepaalde kracht. De ene zal kunnen vliegen, de andere kan gedachten lezen en nog iemand anders zal dan weer in een oogknip een stenen toren in brand kunnen steken.
REGELS
Rollen
Arena:
Alles staat aangegeven op de kaart, maar even dit nog: het kleine cirkeltje in het grasveld (dat is het lichtgroen, was er vergeten bij te zetten) is de hoorn, en elke blauwe lijn met een rechthoek eraan is giftig water. De rest is drinkbaar.
Ook in het meer, maar dat is zoet en niet bepaald lekker om te drinken. Je mag natuurlijk altijd proberen, want je gaat er niet van sterven ofzo.
Ook van het giftig water niet direct, maar je wordt er erg ziek van en uiteindelijk kun je (als je de juiste medicijnen niet hebt, die overigens in het bloemenveld te vinden zijn, je moet ze enkel kennen) eraan overlijden.
Invullijstje:
Naam:
Leeftijd:
District:
Gesclacht:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Wapen(s):
Districtsaandenken:
Kracht:
Extra:
ER WORDEN GEEN ROLLEN MEER AANGEMAAKT.
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:39 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried