• Dus Dooddoenervo keert terug!!!

    POLL:
    In totaal hebben er 23 mensen gestemd, DANKJEWEL!!!
     
    Jorane
     12 stemmen

    Dooddoenervo
    7 stemmen

    Martenvilijn
    4 stemmen

    Martenvilijn viel sowieso al af.
    Jorane wint bij deze poll, ik heb deze naam een half jaar gedragen en toen werd ik gewoon te vaak vergeleken met een meisje, dus helaas.
    Dooddoenervo heb ik circa 1,5 jaar gedragen, en past ook het beste vind ik. Dus deze is het geworden!

    ANDERE WIJZIGINGEN

    Mijn profielfoto is aangepast net zoals mijn signature en zoek de veranderingen op mijn profiel ook maar. :)

    OM HET TOPIC NUTTIG TE HOUDEN
    Hebben jullie ooit een vroegere username teruggenomen?
    En hoelang hebben jullie de username die je nu hebt?

    Martenvilijn


    >Dooddoenervo(DDVO voor de vrienden):)

    Grtjes,
    DDVO


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    De beste keuze is een username waarbij je je goed voelt; proficiat! c:

    Ik heb Symphonia één keer teruggenomen en Kidagakash één keer teruggenomen. Zover ik mij kan herinneren andere usernames niet, maar ik zit te denken om Blomkvist of één van mijn Zweedse/Milennium namen terug te nemen. Of een nieuwe te verzinnen, idk. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leuk! (:

    Ik heb ehm... Opulence een keer teruggenomen... en Renervatio ook geloof ik maar dat weet ik niet zo zeker meer....
    Ah wel maakt niet uit hahaha x3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nope, ik vind mijn vorige usernames nogal falen, haha x)

    Leuk! Ik snap volkomen dat je met Jorane als meisje gezien zou worden :'D


    Nypmh > Yaspis

    Ik heb er wel een aantal teruggenomen. Loki, Cumberbitch, Smaug en Thranduilion geloof ik.
    Ik heb Newton nu ongeveer een maand en die blijft ook nog wel even c:


    Caution first, always.

    Ik blijf bij Britsanity, want ik vind het gewoon übertastisch ;D -Jawol, ik sla u tot officieel woord-


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Leuk. ^^

    Ik heb maar één andere username gehad, mijn allereerste. Ik heb wel een keer mijn naam veranderd van Square naar Square. :Y) Ik heb deze naam nu zo'n drie jaar.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Leuk. ^^

    Ik heb maar één andere username gehad, mijn allereerste. Ik heb wel een keer mijn naam veranderd van Square naar Square. :Y) Ik heb deze naam nu zo'n drie jaar.


    Whut? Wat voor nut? Dat is precies dezelfde username! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Whut? Wat voor nut? Dat is precies dezelfde username! :'D


    Gewoon, om te zien of het kon. Het was wel mogelijk, maar de tweede keer gaf hij een of andere foutmelding. Ik wilde zien of ik een lijstje met "Square, Square, Square" kon krijgen bij mijn oude usernames. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ehm, ik geloof dat ik "Kuyt" ooit nog eens teruggenomen heb, ja. Verder doe ik dat eigenlijk nooit.

    "Ribéry" heb ik sinds 6 april dit jaar om te vieren dat mijn mannen landskampioen in Duitsland waren geworden (de naam komt van een van de spelers). Dit is een lange tijd voor mij, lol, maar ik ben ook nog niet van plan hem any time soon te gaan veranderen (: .


    ars moriendi

    Square schreef:
    (...)

    Gewoon, om te zien of het kon. Het was wel mogelijk, maar de tweede keer gaf hij een of andere foutmelding. Ik wilde zien of ik een lijstje met "Square, Square, Square" kon krijgen bij mijn oude usernames. (krul)


    Hahahah geniaal! x3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb Pom teruggenomen voordat ik deze username had.


    26 - 02 - '16

    Ik heb nog nooit een username teruggenomen. Ik doe niet aan usernames terugnemen, maar misschien dat ik me ooit bedenk.

    Ik heb deze username een twee weken ofzo? Ik ben niet zo heel goed in usernames lang behouden, maar 'IrishCharm" heb ik 9 maanden kunnen houden. :')


    Take me to wonderland

    ik heb hiervoor Grizzly en Snorlax gehad. Grizzly had ik eens teruggenomen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb een tijd Spotgaai geheten, toen even MiSonrisa, vervolgens weer Spotgaai, een maand voor een verhaal DobDob, opnieuw Spotgaai, een maand of 2 Z0RR0 omdat ik toen net het boek van Isabel Allende had gelezen en nu weer Spotgaai.
    En ik ben niet van plan Spotgaai nog te veranderen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    -WOOPS-

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:51 ]


    ars moriendi