• Ja, ik wil graag samen met mijn vriendin een storie schrijven alleen het is lastig als zij niks kan doen....
    Hoe moet ik dus in hemelsnaam iemand toevoegen?


    xxx Amy

    Je kunt bij het aanmaken van een nieuwe story aangeven dat er ook anderen aan je story mee mogen schrijven. Ook bij bestaande stories kun je aangeven dat je wilt samenwerken als je de story aanpast. Vervolgens kun je co-auteurs toevoegen die dan de mogelijkheid hebben om mee te schrijven aan je story.

    Alleen de mensen die jij hebt uitgenodigd kunnen aan jouw story meewerken. Zij kunnen jouw story niet verwijderen, maar alleen hoofdstukken toevoegen en aanpassen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bij je verhaal kun je een co-auteur toevoegen bij de details.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je gaat naar "Mijn Stories" en klikt op "details" bij het juiste verhaal. Dan staat er in zo'n lijstje met dingen als "genre" en "aantal woorden", maar ook "samenwerking". Daar staat normaal gesproken "nee" achter, maar als je op "aanpassen" klikt kun je co-auteurs toevoegen. (:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 23:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe groot je ook help boven elke pagina zal zetten, ze zullen het toch eerder vragen dan zelf opzoeken.


    Your make-up is terrible

    Dankjewel!! Ik had het net gevonden bij het helpforum! Maar toch bedankt! :)

    Hatsumomo schreef:
    Hoe groot je ook help boven elke pagina zal zetten, ze zullen het toch eerder vragen dan zelf opzoeken.


    Ik vrees dat je gelijk hebt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.