• Opgelooooost.


    (Nuja, niet echt. Ik geraakte in paniek en wees hem ondanks alles toch af, haha. Maar idk, ik ben opgelucht, heb hem niet gekwetst (ondanks het afwijzen maar ik was eerlijk, tegen hem en mezelf) en ik voel me goed bij deze keuze, dus eind goed, al goed.)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 23:44 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik zie het probleem niet helemaal :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Ik zie het probleem niet helemaal :Y)


    ars moriendi

    Wat ik uit jouw woorden opmaak, is dat jij het gewoon wel wilt proberen. Dus ik zou zeggen; ga er gewoon voor. Succes!

    Succes


    -

    Je geeft zelf al aan dat je geen gevoelens voor die jongen hebt en je gaat het toch proberen?
    Sorry maar dan houd je zowel jezelf als die jongen voor de gek.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    You can always try?


    Take me to wonderland

    Bij twijfels zou ik het niet doen.
    Ik had bij mijn ex ook heel veel twijfels en dat maakte onze relatie er niet beter op, daarom was het ook beter om er een punt achter te zetten.
    Als ik jou was, zou ik me op mijn studie gaan concentreren. Een relatie kan altijd nog hoor ;) Je bent nog jong en dan moet je nog niet echt gebonden willen zijn aan iemand. Je gevoel twijfelt ook al hieraan en ik raad je aan om ernaar te luisteren, want naar mijn ervaring was dat het beste wat ik kon doen.
    Wat je vriendinnen betreft, ik snap dat je wilt laten zien dat het ook anders kan, maar dat kan ook op een andere manier, door niet steeds een relatie aan te gaan maar gewoon een tijdje single te blijven?
    Het blijft je eigen keuze natuurlijk, ik zeg alleen wat ik zou doen als ik jou was. Succes met de knoop doorhakken. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zeg altijd: Als je twijfelt moet je het niet doen, want anders krijg je er later spijt van.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 0:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    Ik zeg altijd: Als je twijfelt moet je het niet doen, want anders krijg je er later spijt van.


    Dat is onzin, je kunt ook gewoon twijfelen door de zenuwen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dat is onzin, je kunt ook gewoon twijfelen door de zenuwen.

    Niet iedereen is hetzelfde, dus hoeft niet perse onzin te zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Niet iedereen is hetzelfde, dus hoeft niet perse onzin te zijn.


    Nu ben je jezelf aan het tegenspreken, je beweert net dat je het bij twijfel nooit moet doen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Nu ben je jezelf aan het tegenspreken, je beweert net dat je het bij twijfel nooit moet doen.

    Nee, ik beweer het niet, ik zeg het altijd. En ik gaf het haar als tip. Dat betekend niet dat ze dit mòèt doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Immortal schreef:
    Je geeft zelf al aan dat je geen gevoelens voor die jongen hebt en je gaat het toch proberen?
    Sorry maar dan houd je zowel jezelf als die jongen voor de gek.

    Oh, dan heb ik me fout verwoord. Ik ben namelijk gek op hem, haha, maar ik heb er heel de avond nog over nagedacht en eh ik durf me gewoon niet te binden, haha. Maar ik ga me proberen over die angst heen te zetten morgen, want ik wil het echt wel proberen denk ik. Hij's zo'n schatje.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Als je het niet probeert, zou je nooit erachter kunnen komen hoe het zou kunnen aflopen voor jullie. Daarom zeg ik je: Give it a try en zie hoe het loopt. Je bent dan in ieder geval een ervaring rijker. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Veronicas schreef:
    Ik zeg altijd: Als je twijfelt moet je het niet doen, want anders krijg je er later spijt van.

    Da's grappig, want ik zeg altijd: Als je twijfelt, moet je het doen, want anders krijg je waarschijnlijk later spijt dat je het niet hebt gedaan.
    Je kan het altijd proberen en als het later toch niet blijkt te werken, dan werkt het niet. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd.


    From these ashes, I will rise