• Het verhaal dat ik jullie wil vertellen begon toen Sirius de bieb binnen marcheerde, op de stoel tegenover die van Remus ging zitten en resoluut verkondigde: “Moony, wij gaan samen naar het bal.”
    Dat was precies wat hij zei, woord voor woord. Of zoiets. Waarschijnlijk. Het klinkt tenminste als iets wat Sirius zou zeggen, al heb ik eigenlijk natuurlijk geen idee, want ik was er niet bij.



    Wolfstar, oftewel Sirius/Remus, verteld vanuit James en met een beetje James/Lily, omdat je nou eenmaal niet over de Marauders kunt schrijven zonder dat.
    Klik hier als je kans wilt maken een weerwolfknuffel te winnen! Nee, grapje, alleen Sirius krijgt weerwolfknuffels. Ik zou het wel leuk vinden als je een kijkje zou willen nemen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    IK WIL EEN WEERWOLFKNUFFEL INGE! D: Niet lief *slaat demonstratief armen over elkaar* Ik ga wel naar Peter ^^ *neemt ondertussen een abo op de story*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Awesomeeee! *neemt gelijk abo*

    En ik wil die weerwolfknuffel wel winnen hoor!! :3 Dus schrap het gedeelte waarin staat dat alleen Sirius die winnen mag! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ColouredWind schreef:
    IK WIL EEN WEERWOLFKNUFFEL INGE! D: Niet lief *slaat demonstratief armen over elkaar* Ik ga wel naar Peter ^^ *neemt ondertussen een abo op de story*


    Piazzolla schreef:
    Awesomeeee! *neemt gelijk abo*

    En ik wil die weerwolfknuffel wel winnen hoor!! :3 Dus schrap het gedeelte waarin staat dat alleen Sirius die winnen mag! D:



    Dankje. ^^
    Maar ik denk niet dat Sirius zijn weerwolf wil uitlenen, sorry. Hoewel, misschien kun je hem overhalen met wat hondenkoekjes, wie weet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)


    Dankje. ^^
    Maar ik denk niet dat Sirius zijn weerwolf wil uitlenen, sorry. Hoewel, misschien kun je hem overhalen met wat hondenkoekjes, wie weet.


    Hmm, ik steel Remus stiekem van Sirius wanneer Sirius even niet kijkt en dan geef ik Remus een grote knuffel! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waaahh wolfstar =D ik ga lezen =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio