Ribery schreef:
En ja, lach me maar uit, maar ook de Champions League intro. Kippenvel, memories, anxietyaanvallen, alles. Perks of being an insane footballfan.
Dit. My Goooood wat komt dit diep. Luister naar zijn stem. Hij legt er echt zijn hele ziel en zijn in. (Vooral vanaf 3.00) That's why I adore Kurt Cobain.
Deze; wel bijna volledig instrumentaal. Maar het raakt me altijd zo diep.
Eigenlijk bijna alles van Muse, maar dit nummer in het bijzonder, omdat ik het zo prachtig vind als Matt zo hoog zingt, echt diep binnen in je voel je dat gewoon. Ik denk alleen niet dat veel mensen dit mooi zullen vinden.
En nog veel meer, maar ik ga niet duizend Youtube filmpjes hierin plakken, dus houd ik het hier maar bij.
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)
Arlert schreef:
Oh, daar heb ik er nog wel een paar van.
Dit. My Goooood wat komt dit diep. Luister naar zijn stem. Hij legt er echt zijn hele ziel en zijn in. (Vooral vanaf 3.00) That's why I adore Kurt Cobain.
Deze; wel bijna volledig instrumentaal. Maar het raakt me altijd zo diep.
Eigenlijk bijna alles van Muse, maar dit nummer in het bijzonder, omdat ik het zo prachtig vind als Matt zo hoog zingt, echt diep binnen in je voel je dat gewoon. Ik denk alleen niet dat veel mensen dit mooi zullen vinden.
En nog veel meer, maar ik ga niet duizend Youtube filmpjes hierin plakken, dus houd ik het hier maar bij.
Kurt Cobain kan ook echt niet ontbreken. Zijn stem lijkt soms zo breekbaar, nét op het randje. Heerlijk is dat. (: