• Hello allemaal :Y)


    Ik ben ontzettend lang inactief geweest hier, maar ik vrees dat ik het nooit kan laten om hier voorgoed weg te blijven, dus kom ik weer een poosje hier om de boel te irriteren en hopelijk weer wat schrijfsels uit m'n vingers te krijgen. :Y)
    Anyway, dat was niet de reden dat ik dit topic open. Ik kwam namelijk om te melden dat ik voor het eerst in heel wat jaren terug naar school ga. Officieel 4, niet officieel 6, gezien ik de laatste twee jaar dat ik op scholen heb gezeten, ik eigenlijk alleen maar spijbelde (door gemiddeld 84% van het jaar afwezig te zijn, zo ver ik me kan herinneren). Nu veranderd dat drastisch, gezien ik de opleiding na een heel lange periode zelf uitgezocht heb en lang na heb gedacht over de opties die ermee ontstaan. Het is iets dat ik nog nooit gedaan heb en dat op zich zorgt voor een immense uitdaging voor mij persoonlijk, maar ik ben er klaar voor om er echt voor te gaan. Zou trouwens ook wel mogen, gezien ik al sinds het begin van het jaar thuis zit doordat ik geen werk kan vinden en me veelal ontzettend verveel. Ik ga dus 'Ondernemer Horeca' volgen op niveau 4 en dat houd een 4 jarige opleiding in waar je alle vlakken van de horeca leert kennen en managen. Hopelijk kan ik zodoende over een paar jaar mijn eigen thema-restauranat openen. :Y)
    En wat ik vooral hoop, zeker in het eerste jaar wat het meeste wennen zal worden weer met alles nieuw en de rest zo lang geleden, is dat ik weer opnieuw leer om zelfverzekerd te worden en alle positieve dingen leer die je in de horeca mee kan krijgen. :Y)
    Dus ja, heb ik toch eindelijk weer iets redelijk positiefs om te melden! Yay?


    Til hug og blod.

    Square schreef:
    Welkom terug. ^^ Je komt me volgens mij nog wel bekend voor.


    Yeah, we hugged on multiple occasions. Don't worry, I won't tell anyone! (cat)


    Til hug og blod.

    Welcome back ! (:

    En veel succes & plezier met je nieuwe opleiding !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Welcome back ik ken je nog van omerta XD

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 14:31 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Thanks!

    En jou ken ik ook nog wel, Shadow. :Y)


    Til hug og blod.

    Als je je eigen restaurant opent, vertel het ff, dan kom ik langs ;)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Yay dat je weer terug bent ^^
    Ik weet niet of je mij nog herkent, maar ik ben in ieder geval blij dat er weer bent ^^
    En veel succes meisje, met je opleiding. Met zo'n begininstelling kom je zeker ergens ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    ABBA schreef:
    Yay dat je weer terug bent ^^
    Ik weet niet of je mij nog herkent, maar ik ben in ieder geval blij dat er weer bent ^^
    En veel succes meisje, met je opleiding. Met zo'n begininstelling kom je zeker ergens ^^


    Seriously, Sofie? Wij zouden nog een piano wedstrijd doen, maar dat is er nooit meer van gekomen. :'D
    Ennieweej, bedankt! :]


    En @above, ja hoor, ik maak wel promotie als het zover is. :'D


    Til hug og blod.

    oh ik ken(de) je hiervoor niet, maar welkom terug :Y)
    en veel succes met je studie (alvast)! ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Warpipes schreef:
    (...)

    Seriously, Sofie? Wij zouden nog een piano wedstrijd doen, maar dat is er nooit meer van gekomen. :'D
    Ennieweej, bedankt! :]


    En @above, ja hoor, ik maak wel promotie als het zover is. :'D

    YES! Ik heb ooit eens meegemaakt dat mensen mij suddenly ineens niet meer herkenden...
    Ga je nog verder met je pianoverhaal? ^^ Dan ga ik misschien verder met mijn pianowedstrijd (als je er tijd voor hebt x'D )


    Deep inside, I've never felt alive

    wb babe en veel succes!


    I live for the applause, you will die for it.