• Feeling so easy
    Make me Skin and Bones
    I'm always on my knees for you
    Break me like it's even
    When you're leaving, 'cause
    THIN where the hell have you been?!





    Dit verhaal gaat over de 17 jarige, homoseksuele Jake Davis die verwikkeld raakt in een eetstoornis en alles wat hier bij komt kijken. Van heftige paniekaanvallen, tot zelfbeschadiging. Zijn vriendje, moeder en vrienden doen er alles aan om hem te redden. Maar wil Jake wel gered worden? Hij ontmoet de verkeerde mensen, wordt geconfronteerd met angsten uit zijn verleden en moet zich door het leven heen vechten. De vraag is.. wint hij deze strijd?

    Bevat: Eetstoornissen, paniekaanvallen (paniekstoornis), zelfbeschadiging, dood, misbruik, mishandeling, verkrachting, geweld en homoseksuele 16+ stukken.
    Ligt een van deze onderwerpen te gevoelig, dan raad ik je aan dit verhaal niet te lezen. Ik wil absoluut geen onzekerheid of wat dan ook vooroorzaken bij de lezers!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 3:00 ]

    Ik zou hem wel willen lezen, klinkt er interessant..
    Maar heb je dan ook een link ;p?


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Het klinkt interessant, maar als je zegt dat je pas begint als genoeg mensen het verhaal willen lezen, sorry, dan toch niet.


    comfort in c h a o s

    Lijkt me een gave story, ik heb nog een klein verhaaltje erove, als je geintreseerd bent.


    Vampire + Servant = Servamp

    Youngster, you should put a link. Of ben ik nu scheel?


    No growth of the heart is ever a waste