• Hallo lieve Quizletters,
    Ik ben weer begonnen aan een nieuw verhaal en ik hoop dat jullie een kijkje willen nemen en als je het aanspreekt is het leuk om een abo te nemen! :)

    Klik hier voor Bitterzoet!

    Loriëlle is een meisje van zeventien jaar dat in haar examenklas zit. Ze voelt zich in de wereld soms niet gewenst. Haar vader is president-directeur van een groot marketingbedrijf en haar moeder is advocate. Haar ouders zijn vaak aan het werk en hebben niet zoveel aandacht voor haar. Haar ouders geven alle aandacht aan haar jongere zusje, Viviënne. Zij is verstandelijk gehandicapt en daar gaat veel tijd en zorg inzitten, waardoor de aandacht voor hun dochter Loriëlle op een laag pitje gezet wordt.

    Op school heeft Loriëlle twee goede vriendinnen en ook kan ze goed overweg met haar buurjongen Sebastiaan. Ze is verder een beetje een muurbloempje, wat haar rivaal Olivia maar al te goed uitkomt, zodat ze weer iemand heeft om te treiteren. Olivia is helemaal in haar nopjes als Loriëlle verliefd wordt op een jongen waarvan niemand verwacht had dat ze daarop zou vallen, wat het allemaal nog erger maakt. En van wie zou Loriëlle die lieve briefjes krijgen die ze wekelijks in haar kluisje ontvangt? Waarom worden ze naarmate van tijd zo dreigend en gemeen?




    Dingen die je moet weten:
    - Ik waarschuw niet, dus als je het leuk vindt, neem een abo!
    - Het zijn onbekende personen
    - Het gerne is een mix van romantiek, puberproblemen en thriller
    - Ik activeer niet op vaste dagen
    - Reacties op het verhaal of tips/commentaar zijn altijd welkom



    Alvast ontzettend bedankt! (flower)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 16:53 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik neem een abo (;


    26 - 02 - '16

    Eindelijk geen 1D of JB verhaal!
    Ik ga eens een kijkje nemen ;)


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Dit lijkt me weer een top verhaal,
    zoals ik van je gewend ben ;)
    Hartstikke veel succes! :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Bedankt, alle drie :D

    Er staan alweer nieuwe hoofdstukken online!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zoek nog meer lezers :X
    Ik heb toch zeker wel een beter verhaal als al die One direction en Bieber schrijvers. (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.