• Mijn kat is de grootste chagrijn in heel ons huishouden, hij heet Sjoerd en is pas twee jaar oud.
    Als er iets niet gaat zoals hij het wilt word hij héél chagrijnig, als je dan langs loopt krijg je een klauw in je arm en hij kijkt heel de dag met boze oogjes naar je. Nu is hij toevallig boos omdat hij niet naar buiten mag (dat heeft hij nooit gemogen, we wonen bij een drukke weg), hij mag nooit verder dan de tuin en daar heeft hij vandaag alleen al 13(!) keer uit proberen te ontsnappen. Nu hebben we de een soort horscherm voor de deur staan, zodat er wel frisse lucht naar binnen komt. Deze heeft hij al twee keer naar buiten gegooid en heeft er al twee gaten in gekauwd.
    Foto's ter illustratie.


    Hier is hij boos omdat zijn broer, Guus ook naar buiten wil kijken op het hoogste puntje van de krabpaal. Hier slaapt hij altijd en Guus wilde niet weg toen hij hem krabde. Hij huilt daar vanbinnen.


    Hier is hij boos omdat iedereen altijd foto's van zijn boze -maar schattige- gezicht wilt maken, het kattenmandje is te klein voor zijn lichaam dus hij ligt ook nog eens heel krap. Boze kat.


    Hier is hij boos omdat de hond hem van het midden van de bank heeft weggeduwd, hij vind dat het zijn bank is. Hij heeft hierna van woede een gat in de bank gemaakt.





    +Door een nare darminfectie en navelbreuk is hij dikker geworden, het zit niet helemaal goed in z'n buikje. We mesten hem niet vet :')
    +Sorry voor de wazige foto's, mijn moeder is zo a-technisch als de pest.
    +Sorry voor het onzin-topic, ik moest het met jullie delen c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Haha, ik vind het hele leuke foto's!


    Chaos is a ladder.