• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 0:51 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pff, hoofdpijn, oorpijn, keelpijn, koorts. Buh. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Macabre schreef:
    (...)
    Ja zo zat ik dus ook altijd, maar ik heb laatst besloten dat ik gezond wil doen. x'D Bijvoorbeeld, als ik uit school kwam at ik makkelijk een hele zak chips leeg, na werk 2 chocolade repen, + 925239825 blikjes energy drank... tsja. :')

    Herkenbaar. :'D Hoewel ik nooit energy drink.
    Misschien ook een goed voornemen voor mij. hmm. (cat)

    Het is zo mooi buiten nu .__.
    En het ruikt naar vuur omg, beste avond-setting.

    Spierpijn. x'D fml


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn kat knuffelt de douche deuren.

    Coclusie: Het gaat goed!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Misschien moet de club toch eens kiezen voor clubshirts die niet 100% van polyester zijn gemaakt. Het is echt verschrikkelijk materiaal als het heel warm is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil hier weg. Ik wil uit mn lichaam.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shwatsonlock schreef:
    Misschien moet de club toch eens kiezen voor clubshirts die niet 100% van polyester zijn gemaakt. Het is echt verschrikkelijk materiaal als het heel warm is.
    Shit. Mijn schooltas is polyester.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    I smell fire!:Y)


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Veronicas schreef:
    Ik wil hier weg. Ik wil uit mn lichaam.
    meissie =( als je wilt praten pb me


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oeeff, je bent zó leuk! :c


    The odds are néver in our favor.

    Ik denk dat ik al weet waarom mijn fles doucheschuim zo leeg aanvoelde toen ik terug kwam van vakantie... Ik geloof dat mn stiefzus m gebruikt had, toen ze op ons huis paste. Fijn, mensen die aan je spullen zitten... Had m denk ik beter niet in de badkamer kunnen laten liggen.


    Stenenlikker

    Ik kwam net een gedichtje tegen op facebook. Nu weet ik weer, waarom ik zo dol op mijn stage/werk ben. (krul)

    ''En als ik zo oud geworden ben
    Dat ik geen mensen meer herken
    En niet eens jouw naam meer weet
    Pak dan mijn hand heel even beet
    En zeg me zo gedag
    En laat me zien dat je me mag
    Wellicht dat ik 't gevoel herken
    Dat ik voor iemand
    Iemand ben''


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh, I made myself sad.


    help