• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

[ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 0:51 ]

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik wil weten bij welk werkcollege ik zit. (cat)
    Flut, ik wil op vrijdag vrij zijn. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Hatsumomo schreef:
    Awh, mijn schatje heeft vandaag voor het eerst een echte hoer gezien.

Pfff shut up. Het was echt awkward om daar te lopen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Father schreef:
    (...)
    Pfff shut up. Het was echt awkward om daar te lopen.

Vind je? :'D Zijn ook gewoon mensen. Ze hebben alleen meer seks.

[ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 19:50 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Theodora schreef:

Awhh wat een poepiee <3

Jij hebt het moeilijk?! Ik ben degene die de hele tijd geld aan jou moet uitlenen -.-' Heb je enig idee hoeveel geld je aan mij terug moet betalen?! Bijna je hele maandsalaris -.-' Ooit gedacht aan het feit dat ik ook eens blut kan zijn?! Ik ben 15 en werk niet, dan ben ik geen wandelende bank -.-'

Yeah, go talk to him. Since you only know him like two weeks and know me like twelve years.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Tonto schreef:
    (...)

Vind je? :'D Zijn ook gewoon mensen. Ze hebben alleen meer seks.

Alsnog, daar lopen vond ik nogal awkward ;p

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

I just enjoy talking to an empty space. Thanks for wondering.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Nog maar twee weken. When did that happen? :l

Caution first, always.

No growth of the heart is ever a waste

Lalaloveyaa schreef:
    Jij hebt het moeilijk?! Ik ben degene die de hele tijd geld aan jou moet uitlenen -.-' Heb je enig idee hoeveel geld je aan mij terug moet betalen?! Bijna je hele maandsalaris -.-' Ooit gedacht aan het feit dat ik ook eens blut kan zijn?! Ik ben 15 en werk niet, dan ben ik geen wandelende bank -.-'

Waarom leen je het dan uit? O.o

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Volgens mij stopt mijn moeder gezond spul in mijn eten als ik bij haar eet. Ik ben altijd misselijk daarna ._.

-

Oost west, thuis best :Y)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik ben zo goed in namen bedenken. :Y)
    Van links naar rechts, meet: Gandalf, Gimli, baby-zonder-naam, Legolas, Aragorn, Blade en Shadowfax.

[ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 20:48 ]