• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Huh hoezo?


    Omg, ik krijg over 40 minuten een piercing:c


    Normaal zat ik bij drie in de klas, maar aangezien één van hun (N.) opeens het laatste jaar opgeeft en verpleegkunde gaat studeren zit ik nog alleen met een andere leerling (K.) in de klas die ik niet altijd kan uitstaan. Aangezien die leerling (K.) vorig jaar ook al twijfelde om weg te gaan en nu misschien gaat beslissen ook weg te gaan word ik van school gestuurd omdat er geen leerlingen alleen een bepaalde richting kunnen volgen en dan heb ik ook nog eens bedrijfsbeheer voor niks een jaar lang gevolgd in extra uren na school.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Normaal zat ik bij drie in de klas, maar aangezien één van hun (N.) opeens het laatste jaar opgeeft en verpleegkunde gaat studeren zit ik nog alleen met een andere leerling (K.) in de klas die ik niet altijd kan uitstaan. Aangezien die leerling (K.) vorig jaar ook al twijfelde om weg te gaan en nu misschien gaat beslissen ook weg te gaan word ik van school gestuurd omdat er geen leerlingen alleen een bepaalde richting kunnen volgen en dan heb ik ook nog eens bedrijfsbeheer voor niks een jaar lang gevolgd in extra uren na school.


    Dat lijkt me wel heel ***. Ik hoop dat ze blijven.



    Mijn piercing:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat lijkt me wel heel ***. Ik hoop dat ze blijven.



    Mijn piercing:



    Nja, (N.) is nu al ingeschreven in een andere school voor een andere opleiding, dus hopen dat (K.) blijft dan.

    & nice die piercing, alleen niet mijn ding


    16 - 09 - '17

    Ik ga reageren met George (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dinoshell schreef:
    Ik ga reageren met George (:


    Als je mij daardoor aan inspiratie helpt ren ik de straat op en schreeuw:

    I'm a Jacconator!!!!!! Whoehoeeeeeee!!!!!!!!!!

    Deal?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Als je mij daardoor aan inspiratie helpt ren ik de straat op en schreeuw:

    I'm a Jacconator!!!!!! Whoehoeeeeeee!!!!!!!!!!

    Deal?


    Ik zou zeggen 'Doe maar chill.' xD


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen 'Doe maar chill.' xD


    xD

    Maar aangezien ik in een diep writers block met alles zit. -Behalve 2 minutes for Sleep. Bam ik vind die cover nog steeds mislukt oke ik dwaal af-
    En ik mij verveel.
    Doe ik dat met alle plezier.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    xD

    Maar aangezien ik in een diep writers block met alles zit. -Behalve 2 minutes for Sleep. Bam ik vind die cover nog steeds mislukt oke ik dwaal af-
    En ik mij verveel.
    Doe ik dat met alle plezier.


    Vetgedrukte is same here xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Vetgedrukte is same here xp


    Verbetering
    Ik verveel mij xD
    Je kan merken dat ik out of inspiration ben :'D Ben begonnen maar emt een cover te maken voor TMFS :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Verbetering
    Ik verveel mij xD
    Je kan merken dat ik out of inspiration ben :'D Ben begonnen maar emt een cover te maken voor TMFS :'D


    Wat maakt dat nou uit? xp
    Oh


    16 - 09 - '17

    Ik heb zin om te dansen, haha


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Wat maakt dat nou uit? xp
    Oh


    Hahaha xD Geen idee xD

    Sjalalalie sjalala xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wat dragen ze eigenlijk? Eigenkleding of een lelijk oranje pak wat je ogen kapot maakt? :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Wat dragen ze eigenlijk? Eigenkleding of een lelijk oranje pak wat je ogen kapot maakt? :Y)


    Waar? In de RPG? Gewoon eigen kleding


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Waar? In de RPG? Gewoon eigen kleding


    Ja RPG dat bedoelde ik xD Oke weet ik dat :'D

    Owja ff een vraagje nog:

    Opnemen of gewoon nu de straat op rennen. Het roepen en weer terug naar binnen gaan? xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial