• Dark Paradise || Praattopic.
    Speeltopic - 1
    Rollentopic.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:11 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tonto schreef:
    (...)

    Dominic ook niet. Behalve als ie een mooie meid ziet.


    Dan is het voor Ivy te hopen dat hij haar een mooie meid vindt voor als ze meer wilt zien xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Dan is het voor Ivy te hopen dat hij haar een mooie meid vindt voor als ze meer wilt zien xd


    Hij vind der mooi:Y)

    Heb trouwens een paar mooie dames gezien in t rollen topic :o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:

    Hij vind der mooi:Y)

    Heb trouwens een paar mooie dames gezien in t rollen topic :o


    Ieder personage heeft wel wat, vind ik altijd. [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Delightfully schreef:
    (...)

    Ieder personage heeft wel wat, vind ik altijd. [:


    Agreed.

    *bekijkt personage beschrijving ivy.* lol qua uiterlijk is t wel iets voor hem idd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    We gaan geen planning maken, eh? Iedereen moet met elkaar spelen. :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waar zie jij een planning? Ik zei alleen dat ie op haar zou kunnen vallen.
    En wil ie shirtless gaan moet ze lief doen xD

    Moeten vind ik nogal een heftig woord. Ik moet helemaal niets. Ja poepen. Dat MOET ik.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 17:36 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    Hij vind der mooi:Y)

    Heb trouwens een paar mooie dames gezien in t rollen topic :o


    Hehe.

    Ivy is bi, maar qua uiterlijk is er bij de vrouwen maar één (misschien twee) waarmee ze iets zou willen doen :x.

    En er is geen planning + iedereen gaat toch niet met elkaar spelen, dat is altijd zo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil dat iedereen met elkaar speelt. Dat staat in de regels. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik weet dat het in de regels staat, maar iedereen kan gewoon onmogelijk met iedereen spelen. En dat bedoel ik niet zo zeer qua willen, maar meer qua dat ze op dezelfde plek zijn o.i.d.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er kan heus wel eens een feest of iets dergelijks zijn waarop iedereen te recht komt. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik denk dat je daarin een beetje te optimistisch bent Delightfully. Natuurlijk wil je dat iedereen uiteindelijk wel even met elkaar gepraat o.i.d heeft Logisch, ik ook maar realistisch gezien als puntje bij paaltje komt gebeurt dat toch niet. Een feest of iets dergelijke? De meeste werken 's avonds, zelf op een feest...

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 18:36 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Toch zal op een gegeven moment iedereen minstens een babbeltje met elkaar moeten hebben gemaakt. Ik ben niet optimistisch, ik handhaaf gewoon mijn regels en zo wil ik het hebben. Anders komen ofwel kliekjes, ofwel buitenbeentjes en dat gaat niet gebeuren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als iedereen z'n best doet en z'n personage niet continu op dezelfde plek laat zijn denk ik dat het best mogelijk is.
    Je werkt toch niet iedere avond of heel de avond en zo kom je al snel met anderen in contact,
    brengt ook wel weer wat leven in de RPG in plaats van continu met dezelfde te spelen.


    Hoe wil je dat dan voor elkaar krijgen? niet om dwars te liggen of zo hoor maar ik ben gewoon benieuwd. Het is een aardige buurt, iedereen werkt of woont verspreid. De meeste die werken eigenlijk wel gewoon veel. Ik snap de regels maar hoe wil je er voor zorgen dat iedereen wel met elkaar een babbeltje heeft gemaakt. het is bijna onmogelijk zowat. Aangezien je ook al niet wilt dat ze bij elkaar wonen, of teveel bij elkaar werken...het is gewoon niet realistisch. Mijn personage werkt overigens wel elke avond.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 19:05 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is ook een kwestie van jezelf een beetje aanpassen om andere mensen te leren kennen,
    ieder personage moet een keer naar de supermarkt om eten of drinken te halen - dat zou al een mogelijkheid zijn.