• Hallo!
    Ik wil graag een trailer maken voor mijn verhaal Levensruil. Voor de mensen die te lui zijn om te klikken:
    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?

    Maar nu zoek ik nog een paar filmpjes. Ik zoek filmpjes van een meisje met nogal enge ogen. Mag met een soort blauwe gloed zijn als het kan. De ogen moeten doordringend kijken. Ik zoek ook nog momenten van kinderen in een klaslokaal.
    Ik zoek een filmpje van een meisje dat ruzie heeft met haar moeder en een meisje dat in een supermarkt werkt.
    Ook zoek ik nog een filmpje voor het moment dat de meisjes daadwerkelijk van leven wisselen. De rest heb ik al.

    Zouden jullie mij willen helpen?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 16:29 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb voor de fantasiewereld de film scenes uit de film The Duchess, maar voor de rest heb ik gewoon nog niks.


    26 - 02 - '16

    The Grudge heeft doordrinbare ogen. x3

    Oke, heb je niks aan.

    Ehm.. hoe oud moeten die kinderen zijn? Misschien kun je een gedeelte halen uit de film The Freedom Writers?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    The Grudge heeft doordrinbare ogen. x3

    Oke, heb je niks aan.

    Ehm.. hoe oud moeten die kinderen zijn? Misschien kun je een gedeelte halen uit de film The Freedom Writers?


    Nou ja, de meisjes zijn 17 dus als de kinderen ook ongeveer van die leeftijd zouden zijn..


    26 - 02 - '16

    Ik ga anders wel even kijken bij die freedomwritersfilm. Welke scene(s) moet ik pakken?


    26 - 02 - '16

    Ik weet toevallig dat in de clip van Mariah Carey, I can make it through the rain, aan het begin een meisje en haar moeder ruziën.
    Kun je trouwens ook GIFS gebruiken? Dan kan deze van pas komen, misschie? KLIK.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Ik weet toevallig dat in de clip van Mariah Carey, I can make it through the rain, aan het begin een meisje en haar moeder ruziën.
    Kun je trouwens ook GIFS gebruiken? Dan kan deze van pas komen, misschie? KLIK.


    Ik weet niet hoe je gifs kan gebruiken in moviemaker. Als iemand daar tips voor zou hebben zou het fijn zijn. En bedankt voor het filmpje + gif (;


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Ik ga anders wel even kijken bij die freedomwritersfilm. Welke scene(s) moet ik pakken?


    Ehm.. hoe weet je wat een scene precies is? Ik heb de film namelijk niet op dvd oid.
    Maar de film gaat juist over een lerares en haar nieuwe klas, dus het speelt zich sowieso grotendeels in de klas af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Ehm.. hoe weet je wat een scene precies is? Ik heb de film namelijk niet op dvd oid.
    Maar de film gaat juist over een lerares en haar nieuwe klas, dus het speelt zich sowieso grotendeels in de klas af.



    Oke dan download ik de film wel even (;


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)


    Oke dan download ik de film wel even (;


    Okido! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb nu ook een scene uit Lizzie Mcguire the movie en uit Wild Child.


    26 - 02 - '16

    Oh en nu ook een stukje uit Clueless. Ik heb nog een stukje van een klas nodig. Het liefst vanuit de point of view van een meisje.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Oh en nu ook een stukje uit Clueless. Ik heb nog een stukje van een klas nodig. Het liefst vanuit de point of view van een meisje.

    1.
    2. Sommige stukjes hieruit.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    1.
    2. Sommige stukjes hieruit.


    Die eerste is gelijk goed!
    Dankje. De tweede ga ik ook downloaden.


    26 - 02 - '16

    Oh en het filmpje van Mariah Carey werkte niet. Dus ik moet een nieuw filmpje hebben van een moeder en dochter die ruzie hebben.


    26 - 02 - '16

    Lol the movie heb ik ook gebruikt voor een scene waarin haar vriendinnen voorkomen.


    26 - 02 - '16