• Hey (:

Ik zit nu dus alweer een jaar op paardrijden, maar wegens lestijden kan ik er niet mee door gaan.

Nu zoek ik dus een nieuwe sport.
    Ik ben erg sportief, ben niet zo van de meisjessporten (except paardrijden) maar heb wel een soort beperking qua uithoudingsvermogen.

Iemand een suggestie?

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Voetbal. Ik heb helemaal geen conditie maar ik voetbal ook, ik ben dan wel keeper. Maar als je dat dan niet kan, dan is volleybal ook leuk ^^

Taiteilijan schreef:
    (...)

Zwemmen op selectief niveau is wel vermoeiend, maar dan ligt het er ook net aan hoe ver je erin wilt gaan (en hoe je je inzet..)
    Waterpolo is ook ontzettend leuk!

WATERPOLOOOOO!!!!!!!!!!! Ik vind het nog steeds ontzettend leuk, maar ik had tijd te kort en moest kiezen. Ofwel Ballet ofwel Waterpolo, dus ja. Ballet doe ik al meer dan 10 jaar, dus dat vond ik zonde om niet meer te doen.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ergens op keep staan! Das een goeie, dan kan je vrijwel alles doen (:

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Volleybal is idd ook erg leuk alleen wel kut om nu nog te moeten leren..

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Voetballen! Ik doe het nu al een tijdje, en het is niet bepaald wat je noemt een meisjes sport. Het is opzich niet zó vermoeiend.
    Of atletiek. Dat heb ik gedaan, en dat was ook best leuk.

Cute as a button, every single one of you !

Yoga! ~ echt waar, yoga is echt superleuk en je hebt er geen conditie voor nodig.

| Reality is for people that lack imagination |

Is het niet zonde dat je stopt met paardrijden?
    Ik heb namelijk ook een paar jaar paardgereden en moest ook stoppen ivm met privéomstandigheden, en naderhand ben ik er eigenlijk nooit meer mee begonnen en heb ik er reuze veel spijt van.

Misschien is keeper bij voetbal iets? Of volleybal? Tafeltennis? Schermen?

Enjoy life

Ik begrijp niet dat iedereen het zonde vind dat ze stopt. Ze heeft het toch erg naar haar zin gehad en ervan genoten? Prima toch, dat ze nu wat anders gaat doen? En sowieso kan ze later altijd weer gaan paardrijden als ze het te veel mist ;p

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Freerunnen leek je ook leuk, toch? :3

:)

boogschieten is niet zo fysiek zwaar als andere sporten, eerder mentaal. :Y)

Let the Night embrace you

Ubiquitous schreef:
    Ik begrijp niet dat iedereen het zonde vind dat ze stopt. Ze heeft het toch erg naar haar zin gehad en ervan genoten? Prima toch, dat ze nu wat anders gaat doen? En sowieso kan ze later altijd weer gaan paardrijden als ze het te veel mist ;p

Omdat ze het nog steeds heel leuk vindt, maar dat het aan de tijd ligt. En dat zou ik zelf gewoon verschrikkelijk vinden. En ik weet dat zij paardrijden ook gewoon geweldig vindt. ^^

:)

Atletiek! En het is niet alleen maar rennen, je hebt ook: Hoogspringen, verspringen, speerwerpen, kogelstoten, sprint(60, 80, 100 m.) , estafette, kogelslingeren, poolstokhoogspringen, hink-stap-spring, en... ja dat was het geloof ik wel. Dus je kan dan zelf een beetje uitvinden wat je leuk vind en waar je goed in bent.

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Oh hell no, zwemmen niet vermoeiend? Het is echt behoorlijk vermoeiend!
    OT: ik zit op zo'n verdedigingssport, Aikido. Ik vind dat niet erg vermoeiend :3 Maar 't is maar wat je leuk vind.

[ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 18:06 ]

If a writer falls in love with you, you can never die

Wauw, wat een suggesties !
    Dankjewel iedereen. (bloos)
    @Bente, freerunnen vind mijn moeder niet handig, vanwege mijn gebrek aan motorieke vaardigheid. En ik ga Ladouska verlaten, helaas ):

Ik denk dat ik toch eens een kijkje ga nemen bij voetbal of boogschieten. Dit lijken me de leuksten.

En ik vind het ook heel jammer om te stoppen, maar een optie voor een andere manege was er niet, en ik heb liever dat ik mijn school af kan maken dan dat ik met mijn hobby door kan gaan.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Boogschieten!! De leukste sport ooit.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."