• Hey (:

    Ik zit nu dus alweer een jaar op paardrijden, maar wegens lestijden kan ik er niet mee door gaan.

    Nu zoek ik dus een nieuwe sport.
    Ik ben erg sportief, ben niet zo van de meisjessporten (except paardrijden) maar heb wel een soort beperking qua uithoudingsvermogen.

    Iemand een suggestie?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Batminton kan op zich wel.


    26 - 02 - '16

    Dansen misschien?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ailurophilia schreef:
    Batminton kan op zich wel.


    Dat is zéér vermoeiend.

    Schermen? Is best wel leuk, heb het ook een poos gedaan. Tafeltennis is ook wel leuker dan je zou denken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm, handbal?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Is het niet erg zonde om te stoppen met paardrijden? Van bijna iedereen die ik ken en die ermee is gestopt, had vrijwel meteen spijt. Is er geen mogelijkheid om dan een andere manege te zoeken (wel in de buurt, natuurlijk) of toch op de één of andere manier het te blijven doen? Niet als je het zelf zat bent, natuurlijk, maar het is zonde als zo iets niet meer door kan gaan vanwege de tijden.


    Chaos is a ladder.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Dat is zéér vermoeiend.

    Schermen? Is best wel leuk, heb het ook een poos gedaan. Tafeltennis is ook wel leuker dan je zou denken.


    Viel wel mee. Ik had geen top conditie, heel slecht zelfs en ik kon het prima volhouden.
    En anders misschien zwemmen? Dat is ook niet heel vermoeiend


    26 - 02 - '16

    Zeg niet dat je Ladouska verlaat. Zeg dat niet.:|
    En andere tijden?
    Want je bent net na jaren weer begonnen, zo zonde om te stoppen omdat de tijden niet meezitten..

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 16:41 ]


    :)

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Viel wel mee. Ik had geen top conditie, heel slecht zelfs en ik kon het prima volhouden.
    En anders misschien zwemmen? Dat is ook niet heel vermoeiend


    Ik zat eerst in een recreatiegroep en dat viel inderdaad mee, maar toen ik naar een wedstrijdgroep ging, halleluja! Dan ren je continue over dat hele veld :p

    En zwemmen is wel een goede btw!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik zat eerst in een recreatiegroep en dat viel inderdaad mee, maar toen ik naar een wedstrijdgroep ging, halleluja! Dan ren je continue over dat hele veld :p

    En zwemmen is wel een goede btw!


    Ik zat ook in recreatie met heel af en toe een wedstrijdje. Ik heb reddingszwemmen gedaan en dat viel ook niet echt tegen. Jammer dat ik daar ooit mee gestopt ben. :c


    26 - 02 - '16

    Ga op hiphop! Ik zit daar ook op en het is superleuk. :')


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Badminton is cool he is vermoeiend maar anders vermoeiend dan handbal of iets dergelijks


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fitness?
    Kan je je eigen tijd bepalen :)

    Maar kan je niet in een avond of weekend groep? Want ik ben er na 12 jaar mee gestopt, ook wegens tijd te kort. En nu altijd als ik ook iemand maar ziet rijden begin ik bijna te janken....

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 16:52 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Viel wel mee. Ik had geen top conditie, heel slecht zelfs en ik kon het prima volhouden.
    En anders misschien zwemmen? Dat is ook niet heel vermoeiend


    Zwemmen op selectief niveau is wel vermoeiend, maar dan ligt het er ook net aan hoe ver je erin wilt gaan (en hoe je je inzet..)
    Waterpolo is ook ontzettend leuk!


    Searching heavens for another earth

    Fitness? In ieder geval een goede manier om in conditie te blijven en je kan zelf bepalen wanneer en hoevaak je wilt gaan sporten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Zwemmen op selectief niveau is wel vermoeiend, maar dan ligt het er ook net aan hoe ver je erin wilt gaan (en hoe je je inzet..)
    Waterpolo is ook ontzettend leuk!


    Waterpolo is wel extreem vermoeiend :Y)
    Skaten/schaatsen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'