• Houd het netjes, jij hebt recht op je mening maar dit mag best een beetje netjes geformuleerd worden

Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Heb jij het niet, wat is je reden?

Ik heb zelf 2 tattoo's Links onderarm tekst met roos, links onderbeen een keltische band.
    Ik heb 2x een helix in mn linker oor, een tongpiercing en 2x stretchers in mijn oren, de ene 2,5mm en 5mm (ik wil naar de 10mm).
    Ik heb meerdere piercings eruit gehaald en niet meer laten terug plaatsen.
    Ik vind deze versiering mooi en elke piercing maakt iets aan mijn lijf af (tenminste dat vind ik) mn tats vertellen een verhaal.

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Ik heb twee helix piercings in mijn linkeroor, normale oorbellen en ik ga binnenkort een kleine tattoo nemen op mijn linker onderarm voor mijn drie zussen.

Caution first, always.

Nee
    -
    Nee
    Het kost tijd :P ik ben lui

Life is hard and then we die

PUKKELxDING schreef:
    Nee
    -
    Nee
    xD en je reageert omdat? :P

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

RavensMoon schreef:
    (...)xD en je reageert omdat? :P
    Ehm... Verveling :P

Life is hard and then we die

PUKKELxDING schreef:
    (...)Ehm... Verveling :P
    hhahaha xD je verveeld je maar te lui om je niet te vervelen.... zo herkenbaar xD

Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? Ik heb 5 oorbelgaatjes, 3 helixen, 1 navelpiercing en 1 traguspiercing.
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor? Ik heb er niet echt een reden voor.

Stop holding me under and let me breathe.

Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? Ik heb een navelpiercing en een tattoo op mijn pols.
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor? Nee niet echt.
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom? Ik wil nog een tattoo.

-

Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? ik heb een helixpiercing in mijn linker oor en twee paar gewone oorbellen
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor? nope
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom? ik zou nog wel een helixpiercing erbij willen, misschien een traguspiercing, ik wil graag een aantal tattoos: fearless op mijn sleutelbeen, courage op mijn pols en nog iets op mijn bovenbeen over mijn littekens.

[ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 0:50 ]

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

Jaaaaaaa *O*

Even bij 'Mijn topics' hoor :x.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? Ik heb een helix en gaatjes in mijn oren. Ik heb heel lang nagedacht over een snakebite of op zijn minst één lippiercing, maar dat heb ik niet gedaan. Ik vind dat je met piercings in je gezicht een hele ruige indruk op mensen nalaat, terwijl ik helemaal niet zo ben. En het past ook niet bij mijn gezicht. Een tattoo heb ik niet.
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor? Nee, niet echt. Helix heb ik puur laten zetten omdat ik het mooi vond.
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom? Ja, ik zou graag een tattoo willen, maar als zestienjarige vind ik mezelf daar nog net iets te jong voor. Als ik een tattoo zou laten zetten, zou dat sowieso na mijn achttiende zijn. Ik heb heel lang gezegd dat ik, als ik op mijn achttiende nog steeds fan ben van Nightwish, iets Nightwish-geassocieerd laat zetten (Kuolema tekee taiteilijan), maar ik weet niet of ik daar als oud dametje mee rond zou willen lopen. Wel is het zo dat je, heel puberaal gezien, maar één keer leeft en het maar één keer kan laten zetten. Kuolema tekee taiteilijan vind ik gewoon een prachtige zin met meerdere betekenissen die je op verschillende manieren kunt opvatten. En het is een lied van Nightwish, dat maakt het af. Maar tot mijn achttiende laat ik mijn huid inktvrij.

Nope. (Oorbellen, maar.. ja :') )
    Als je er een betekenis voor hebt, dit.
    Ik wil een best wel grote tattoo over mijn schouderblad van een tijger. Mijn achternaam betekend namelijk tijger.
    /

I live for the applause, you will die for it.

PUKKELxDING schreef:
    Nee
    -
    Nee
    Ik moest ff lachen :')

I live for the applause, you will die for it.

Heb jij het niet wat is de reden ik ben tatoo en piercing loos.
    Ik vind het persoonlijk niet mooi. En ben gewoon heel erg bang voor naalden, nope wordt al draaierig misselijk en trillerig ik een naald zie :Y)

you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

Ik heb alleen twee tunnels van 10 mm en 6 mm (6 mm is een litteken, dus ik moet heel lang wachten voordat ik verder kan)
    Omdat dit de enige soort van 'piercing' is die ik mag en die ook niet heel veel opvalt (het is mijn ouders ook nog niet opgevallen dat ik een gat in me oor heb)
    Ik zou heel graag een lippiercing willen en ik wil heel veel tattoo's laten zetten.

Ik heb buiten oorbelgaatjes helemaal niks, en ik draag oorbellen al amper omdat je ze niet kan zien als mijn haar los is. Piercings vind ik niet bepaald iets wat mooi zou staan in mij gezicht en plekken zoals m'n buik en tong vind ik nutteloos.
    Tattoo's vind ik wel mooi, vooral als er een reden achter zit, maar ik denk niet dat ik daar de juiste persoon voor ben, ook al ben ik nieuwsgierig. Ik zou ook niet eens weten wat ik dan op m'n lichaam zou willen zetten.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''