• Houd het netjes, jij hebt recht op je mening maar dit mag best een beetje netjes geformuleerd worden

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Heb jij het niet, wat is je reden?


    Ik heb zelf 2 tattoo's Links onderarm tekst met roos, links onderbeen een keltische band.
    Ik heb 2x een helix in mn linker oor, een tongpiercing en 2x stretchers in mijn oren, de ene 2,5mm en 5mm (ik wil naar de 10mm).
    Ik heb meerdere piercings eruit gehaald en niet meer laten terug plaatsen.
    Ik vind deze versiering mooi en elke piercing maakt iets aan mijn lijf af (tenminste dat vind ik) mn tats vertellen een verhaal.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? ik heb twee gaatjes
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor? uh. nee niet echt
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom? ik zit misschen te denken aan een piercing in mijn oor.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Oorbellen XD
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    Niet echt
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Ik wil supergraag een helix en een aantal tattoos. Ook lijkt me een neuspiering awesome en wil ik dat ook wel graag.
    Ik wil een helix, omdat ik van die dingetjes heb gezien in de Large en dat leek me vanaf toen al awesome.
    Tattoos, omdat ik het altijd al heb gewild. Ik heb wel al een paar idee, en ze zullen bij mij ook allemaal een betekenis krijgen.
    Neuspiercing, omdat ik het altijd al mooi heb gevonden.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 7:07 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb moedervlekken (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? Ja, ik had al drie tattoos en heb er vorige week weer eentje bijgekregen.
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor? Voor allemaal
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom? Ik wil nog mijn handen laten vol tatoeëren zodat het net lijkt alsof het met henna is gedaan, omdat ik dat echt geweldig vind. Daarna houd ik wel op met het laten zetten van tattoos [:
    Heb jij het niet, wat is je reden? -


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."