• Zoals in de titel staat, het is een uitprobeersel. Ik weet nog niet precies hoe het word maar het gaat over eten. Want ik ben een moeilijk eter en de meeste recepten, kookboeken etc gaan er van uit dat je alles lust. Ik word wel eens gek van mij zelf omdat ik zo weinig lust. Nieuw eten uit proberen is ook niet mijn ding, helaas.

    Als jullie een kijkje zouden willen nemen bij mijn vage begin zou ik daar heel blij mee zijn. De opmaak ga ik nog veranderen. Tips en feedback zijn erg welkom.

    Uitprobeersel, een blog over eten


    Physics is awesome

    Ik ben zelf ook een vreeeselijk moeilijke eter - moeilijker dan mij ben ik nog niet tegengekomen haha, dus ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Ik ben zelf ook een vreeeselijk moeilijke eter - moeilijker dan mij ben ik nog niet tegengekomen haha, dus ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken.
    Dit dus. Ik eet geen brood en ik eet alleen maar van mijn moeder oma en mijn 2 tante's :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    fallenbadass schreef:
    Ik ben zelf ook een vreeeselijk moeilijke eter - moeilijker dan mij ben ik nog niet tegengekomen haha, dus ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken.


    Gerechten die ik lekker vind met natuurlijk variaties zodat het hopelijk een beetje geschikt is voor moeilijke eters. Ideeën zijn altijd welkom. In het begin voornamelijk ook simpele dingen aangezien ik niet kan koken. Waarschijnlijk dingen als zelf jam maken, dat is gewoon leuk.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Gerechten die ik lekker vind met natuurlijk variaties zodat het hopelijk een beetje geschikt is voor moeilijke eters. Ideeën zijn altijd welkom. In het begin voornamelijk ook simpele dingen aangezien ik niet kan koken. Waarschijnlijk dingen als zelf jam maken, dat is gewoon leuk.


    Dat is inderdaad heel erg leuk! Ik ben benieuwd, misschien ga ik er nog wel iets aan hebben haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."