Afgelopen januari heb ik tijdens mijn stageweek een hele leuke jongen leren kennen. Hij heeft me vanaf het begin goed geholpen en we hadden vrijwel meteen een klik. Nu heeft het me een half jaar gekost om iets met hem te gaan afspreken en gister zijn we iets gaan drinken. allemaal heel leuk en gezellig en ik voel me ook erg op m'n gemak bij hem. Het probleem is alleen dat ik in september 16 word en hij in juli 21 is geworden. Hij is gewoon een hele aardige en leuke jongen, heel begripvol alleen flipte m'n moeder een beetje, wat ik ook wel begrijp en dat begrijpt hij ook. Maar het volgende probleem, ik vind hem leuk... Heel erg leuk maar aangezien ik weer aan 2 einden loop te trekken. Aan de ene kant bedenk ik me waarom hij iets in een amper 16 jarige ziet (ookal heeft hij eerder gezegd dat hij mensen niet op leeftijd verkiest maar op hoe ze zijn) maar aan de andere kant, zelfs een blinde ziet dat hij me best wel leuk vind... En zoals m'n moeder het al meteen koppelde aan seks is hij natuurlijk ouder en verder met dat soort dingen en bla bla bla... Maar zo is hij niet, hij zou eerder zeggen dat hij geen seks met me wilt omdat hij me nog te jong vind. Hoe los ik dit op?
[ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 15:18 ]
There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face