• Hello there! Welcome to Quizlet's vampire topic.
    All vampires can speak freely here and maybe meet some new friends - or snacks,
    depending on how hungry you are, or should I said; thirsty. Everyone is allowed to
    come here, we won't bite non-vampires (not yet).
    The only subject allowed in this topic; Vampires of course!
    Who wants to join us? (wbw)



    The vampires we made:
    • By Draculea 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007, 008, 009, 010, 011
    • By Ubiquitous 001, 002, 003, 004
    • By Skull 001, 002, 003, 004
    • By Fauxlivia 001
    • By Merrow 001, 002

    Our very own vampires:
    Draculea
    Martenvilijn
    Monticia
    Marro
    ravensmoon
    Merrow
    SteveLoverxX
    Knight
    Scabbia
    Theodora
    Newton
    Appa
    Morticia
    Cairde
    Cosgrove
    Valinor
    Requille
    Vanillivi
    Blutbad
    Capricious
    xAlways
    DuchessAlpha
    ChetUbetcha
    xMythology
    Mikasa
    Whitmore
    Lootus
    LacieChan
    Barnabas
    Ellison
    Filettino
    Ailurophilia
    Olympus
    ShadowNight


    Movies
    • Interview with the Vampire
    • Dracula
    • Daybreakers
    • Queen of the Damned
    • Fright Night
    • Underworld
    • Blade
    • Van Helsing
    • Night Watch
    • Perfect Creature
    • 30 Days of night
    • Priest
    • Let me in
    • Abraham Lincoln Vampire hunter
    • Nosferatu
    • Dark Shadows
    • Byzantium
    • Rigor Mortis

    Tv series
    • The Vampire Diaries
    • True Blood
    • Buffy the vampire slayer
    • Blood Ties
    • Angel
    • Moonlight
    • Being Human [US]
    • Being Human [UK]

    Coming soon:
    • Tv serie: Dracula [25 oktober 2013] - Trailer
    • Movie: Fright Night 2 [oktober 2013] - Trailer

    Books
    • Vampire Chronicles - Anne Rice
    • Dracula - Bram Stoker
    • Vampire Diaries - L. J. Smith
    • Vampire academy - Richelle Mead
    • House of Night - P. C. Cast
    • The Southern Vampire Mysteries - Charlaine Harris
    • The Midnight Breed - Lara Adrian
    • The Strain - Guillermo del Toro & Chuck Hogan
    • The Saga of Darren Shan - Darren Shan
    • Halszaak! - Kerrelyn Sparks
    • Gebeten! - Lynsay Sands
    • Blood Coven Vampire - Mari Mancusi
    • Vegas Vampires - by Erin McCarthy

    Quizlet vampire stories
    • Daybreak Revelation by Merrow
    • Madness in a leather jacket by Capricious
    • Pieces of Time by Morticia
    • Mystic Souls • The Vampire Diaries by Knight
    • Onopgeloste problemen • The Vampire Diaries by Vanillivi
    • OP || Vampire || Forever Fifteen by Mikasa & Esmae
    • Blood Bound by Draculea

    Stand alones
    • Dwangbuis by Theodora
    • Vampire Kiss by Draculea

    Nummer 4

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 23:11 ]

    PradaNova schreef:
    (...)

    ja inderdaad verschrikkelijk die film haha lestat met zwart haar hoe kunnen ze! haha de flim op zich zelf is wel ok. het is een vampier film die je zeker ook moet kijken als vampier fan :P maar als referentie naar het boek van Anne is het een grote flop lol :P maar de boeken zijn geweldig! ik heb alle boeken die ze naar het nederlands hebben vertaald hier thuis liggen :P ik zou alleen graag nog die boeken over Armand enzo nog willen hebben alleen dat word dan Engels lezen en Anne schrijft best met zware woorden :P

    ik had trouwens nog ooit ge-emaild met anne een paar jaar terug =D iets wat ik met jullie graag wilde delen haha ze gaf me tips over het schrijven enzo aangezien ik zelf ook een vampierboek schrijf die ik nu samen met een corrector aan het corrigeren en redigeren ben =D ik vond dat wel vet (A)

    Ikzelf vind het ook gewoon een heel leuke film hoor. (:
    Oh stoer dat je met anne gemaild hebt!
    En ik heb alle boeken ook, in het Engels en ik kom er wel doorheen gelukkig.

    Omg. Eric in die laatste aflevering... Hij was gewoon echt fucking sexy. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Omg. Eric in die laatste aflevering... Hij was gewoon echt fucking sexy. :9~

    Damn, volgens mij wordt het tijd dat ik eens snel verder kijk.

    Draculea schreef:
    (...)
    Damn, volgens mij wordt het tijd dat ik eens snel verder kijk.

    You shouuuuuld. :Y)
    Man, ik moet echt afkicken. :c Vampire Diaries vind ik echt saai, vergeleken met True Blood. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    You shouuuuuld. :Y)
    Man, ik moet echt afkicken. :c Vampire Diaries vind ik echt saai, vergeleken met True Blood. :')

    Vampire diaries is gewoon too much, vind ik. Met al die dingen die gebeuren.. i dunno, I don't like it.

    Draculea schreef:
    (...)
    Vampire diaries is gewoon too much, vind ik. Met al die dingen die gebeuren.. i dunno, I don't like it.

    I don't like Elena. (cat)
    Ze is zo'n zenuwachtige tuthola die van meerdere walletjes eet. Dat is Sookie ook, maar afijn. Iedereen in True Blood is een slettenbak. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    I don't like Elena. (cat)
    Ze is zo'n zenuwachtige tuthola die van meerdere walletjes eet. Dat is Sookie ook, maar afijn. Iedereen in True Blood is een slettenbak. :'D

    Exactly! En ze zucht de hele tijd. Ja dat valt me op, maar dat ligt dan weer aan de actrice . :'D
    En ik vind haar gewoon zo... lksfjslf irritant.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 1:02 ]

    Draculea schreef:
    (...)
    Exactly! En ze zucht de hele tijd. Ja dat valt me op, maar dat ligt dan weer aan de arctische. :'D
    En ik vind haar gewoon zo... lksfjslf irritant.

    Ja! En die stomme frons steeds. Zucht. Vampire Diaries draait alleen maar om Elena, terwijl het bij True Blood meerdere aspecten heeft. I luuuuuv True Blood. :Y)
    En ik wil met iemand fangirlen over de laatste aflevering. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ja! En die stomme frons steeds. Zucht. Vampire Diaries draait alleen maar om Elena, terwijl het bij True Blood meerdere aspecten heeft. I luuuuuv True Blood. :Y)
    En ik wil met iemand fangirlen over de laatste aflevering. (no_chears)

    Jepp. En ik vind haar wel een beetje een dramaqueen. En als ik dan ook nog zo die verhalen over de boeken zo hoor, dat ze er op een gegeven moment een shitload aan wezens ingooien... vind ik een beetje triest. Het klinkt in mijn oren als een manier om het interessanter te maken, maar ik vind het zo onorigineel.

    Fauxlivia schreef:
    Je hebt trouwens ook nog de serie 'Being Human'. Gaat o.a. over vampiers.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)

    Oeps, sorry :'D

    Nja, ik vind het gewoon storend dat zowat alle jongens into haar zijn, terwijl ik Bonny en zelfs Caroline gewoon zoveel leuker vind :'D Het draait ALTIJD om Elena. Zelfs als er zich een moment voordoet dat dat niet zo is, keert het uiteindelijk toch zo uit dat het dat wel doet, freaking irritant -.- Dan daarbij is ze ook nog eens 'perfect'. Het enige toffe aan TVD isdat er met regelmaat personages doodgaan. Als Elena dat nu ook nog doet...

    En dan nog even helemaal off topic gezien er toch mensjes online zijn... Ik heb om 13.00 een kennismakingsgesprek voor m'n stageplek. Alles is feitelijk al geregeld en m'n begeleider gaat mee. Ik heb dus echt alleen geen idee hoe ik m'n haar moet doen...
    Ik heb dus gewoon een jeans aan, met een zwart blousje erop en zwarte pumps. Netjes, maar toch gewoon heerlijk als mezelf (:
    Maar ik weet dus niet of ik m'n haar nu los met doen, met een lichte krul erin of vast moet dragen.
    Klik ; klik maar dan de 'knot' gewoon aan de achterkant ; ofwel een simpele knot.

    Mijn haar is dus los met een lichte krul erg mooi, en daarmee voel ik me ook het 'mooist' en op m'n gemak. Alleen dat vastzetten/opsteken is dan misschien toch weer iets netter en serieuzer.... of hoe noem je dat?
    En ik ben er dus nog steeds niet aan uit wat ik nu moet doen. Ofwel me het meest op het gemak voelen, of toch voor een iets serieuzere indruk gaan... en gezien er hier een paar mensjes online zijn in het topic, vraag ik het gewoon. Wat vinden jullie? :'D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 10:40 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Nja, ik vind het gewoon storend dat zowat alle jongens into haar zijn, terwijl ik Bonny en zelfs Caroline gewoon zoveel leuker vind :'D Het draait ALTIJD om Elena. Zelfs als er zich een moment voordoet dat dat niet zo is, keert het uiteindelijk toch zo uit dat het dat wel doet, freaking irritant -.- Dan daarbij is ze ook nog eens 'perfect'. Het enige toffe aan TVD isdat er met regelmaat personages doodgaan. Als Elena dat nu ook nog doet...

    En dan nog even helemaal off topic gezien er toch mensjes online zijn... Ik heb om 13.00 een kennismakingsgesprek voor m'n stageplek. Alles is feitelijk al geregeld en m'n begeleider gaat mee. Ik heb dus echt alleen geen idee hoe ik m'n haar moet doen...
    Ik heb dus gewoon een jeans aan, met een zwart blousje erop en zwarte pumps. Netjes, maar toch gewoon heerlijk als mezelf (:
    Maar ik weet dus niet of ik m'n haar nu los met doen, met een lichte krul erin of vast moet dragen.
    Klik ; klik maar dan de 'knot' gewoon aan de achterkant ; ofwel een simpele knot.

    Mijn haar is dus los met een lichte krul erg mooi, en daarmee voel ik me ook het 'mooist' en op m'n gemak. Alleen dat vastzetten/opsteken is dan misschien toch weer iets netter en serieuzer.... of hoe noem je dat?
    En ik ben er dus nog steeds niet aan uit wat ik nu moet doen. Ofwel me het meest op het gemak voelen, of toch voor een iets serieuzere indruk gaan... en gezien er hier een paar mensjes online zijn in het topic, vraag ik het gewoon. Wat vinden jullie? :'D

    Ik zou het dan gewoon los laten hangen, je hebt tenslotte ook al nette kleding aan en ik vind het niet per se minder netjes als je je haren los laat hangen. ^^

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik zou het dan gewoon los laten hangen, je hebt tenslotte ook al nette kleding aan en ik vind het niet per se minder netjes als je je haren los laat hangen. ^^

    Thnx voor het snelle reageren :3
    Dan ga ik hoogstwaarschijnlijk voor het losse. Zo m'n haar maar eens drogen en dan eens zien of het wilt lukken :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dradulea can I join :D
    O ik moet True Blood opnieuw gaan kijken, was redelijk ver maar had geen tijd om het verder te kijken, ook omdat er een stop was volgens mij


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.