• hello allemaal,

    ik ben een echange student in Idaho nu, en ik ben hier nu voor 1,5 week. En ik heb gewoon zoveel heimwee dat ik het even kwijt moet haha. Het is hier 21.41, dus waarschijnlijk slaapt iedereen in Nederland (8 uur tijdsverschil).
    Maar Amerika is ZO anders als nederland, zoals:

    - ze eten voor de tv
    - niemand leest de krant, alles gaat online
    - huizen zijn van gips (soort staancaravans)
    - ze eten veel en groot

    En ik heb zon heimwee naar mn oude huis, voorl omdat ik zoveel luxe had (ja ik was gewoon een beetje verwend) en ik mis dat nu hee erg, ook het eten mis ik waardoor ik hier al 4 kilogram ben afgevallen. De mensen mis ik niet echt, maar ik mis gewoon mn huis, mn dorp, mn fiets zulke dingen. Ik weet dt ik me er overheen moet zetten, maar dat is zo moeilijk.
    vooral omdat mijn gastzusjes veel ruzie met elkaar hebben en tegen elkaar schreeuwen, daardoor trek ik mezelf terug en voel ik me alleen (gelukkig is mn vriend netflix er hahaha).
    Ik moest even mn ei kwijt, bedankt voor het lezen haha.


    live the life you love

    Aaaah ik weet hoe het is om heimwee te hebben. Naar mijn idee is dat het ergste gevoel wat er is.
    Maar toch ben ik jaloers *.* zelf wil ik voor een half jaar in oxford of canada studeren maar het is veel geld.

    En mijn ouders zijn bang dat ik niet meer terug kom hahaha because I hate the netherlands.

    Nog even doorbijten, nog even en je kan zolang mogelijk gaan fietsen:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik vind dit grappig :')
    Ik heb een week bij mensen gelogeerd in Georgia, en daar was niets van wat jij nu zei :')
    Ik zou zeggen, geniet van de ervaring, en hou regelmatig contact met thuis (Skype, mail,...)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ah, heimwee. Ik ken het als de beste sinds mijn ouders gescheiden zijn :'D

    Hoelang ben je nog daar voordat je weer naar huis kunt? En je bent daar nog niet lang, ik denk dat het ook een kwestie van wennen is. Het is een nieuwe omgeving en allerlei nieuwe dingen komen op je af terwijl als je gewoon thuis was geweest alles meer een routine was.

    Zie er het leuke van in! (: een totaal nieuwe omgeving met totaal nieuwe ervaringen. Je komt vanzelf wel weer thuis en misschien minder snel weer terug in het dagelijks leven in Amerika. Er zit namelijk echt een verschil tussen een toerist zijn in Amerika en daar echt leven :] en zoals Evelien (Bonafonte) al zei, houd contact! Succes en veel plezier (:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 10:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh dear... als ik dit lees word ik een beetje bang. Ik vertrek zelf aankomende woensdag voor een jaar naar Noorwegen. Ik heb nog nooit last gehad van heimwee, dus ik hoop dat het mee zal vallen. Maar ik ben natuurlijk nog nooit zo lang weg geweest van huis, dus het echt weten, doe ik niet.
    Hoe dan ook, de enige tip die ik je kan geven is proberen om er toch van te genieten. Je weet nu dat het iets minder luxe is, dus daar kun je je op aanpassen. Denk niet te veel "dit had ik thuis en dat hebben ze hier niet", maar probeer gewoon te zien wat er wel is en te genieten van de dingen die wel leuk zijn.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Awh, balen :c Ik weet hoe het voelt om heimwee te hebben. Probeer na te denken over wat er leuk is aan Amerika zijn, in plaats van in Nederland. Sterkte!


    Tijd voor koffie.

    jij doet wat ik ook heel graag wil doen
    OT: Minn zussen hebben ook allebei voor langere tijd in het buitenland (china) gezeten en die hadden in het begin oo heel veel heimwee. Laat het niet de ervaring verlesten zou im zeggen, geniet ervan en probeer niet veel aan thuis te denken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dank jullie allemaal, het is zo waar, en ik pas me ook helemaal aan, maar sms is dat even moeilijk met alles wat je gewend bent, ik vergelijk ook echt te veel en dat moet stoppen ahah. Maar bedankt. En ik ga voor 10 maanden.


    live the life you love