• hello allemaal,

    ik ben een echange student in Idaho nu, en ik ben hier nu voor 1,5 week. En ik heb gewoon zoveel heimwee dat ik het even kwijt moet haha. Het is hier 21.41, dus waarschijnlijk slaapt iedereen in Nederland (8 uur tijdsverschil).
    Maar Amerika is ZO anders als nederland, zoals:

    - ze eten voor de tv
    - niemand leest de krant, alles gaat online
    - huizen zijn van gips (soort staancaravans)
    - ze eten veel en groot

    En ik heb zon heimwee naar mn oude huis, voorl omdat ik zoveel luxe had (ja ik was gewoon een beetje verwend) en ik mis dat nu hee erg, ook het eten mis ik waardoor ik hier al 4 kilogram ben afgevallen. De mensen mis ik niet echt, maar ik mis gewoon mn huis, mn dorp, mn fiets zulke dingen. Ik weet dt ik me er overheen moet zetten, maar dat is zo moeilijk.
    vooral omdat mijn gastzusjes veel ruzie met elkaar hebben en tegen elkaar schreeuwen, daardoor trek ik mezelf terug en voel ik me alleen (gelukkig is mn vriend netflix er hahaha).
    Ik moest even mn ei kwijt, bedankt voor het lezen haha.


    live the life you love

    Aaaah ik weet hoe het is om heimwee te hebben. Naar mijn idee is dat het ergste gevoel wat er is.
    Maar toch ben ik jaloers *.* zelf wil ik voor een half jaar in oxford of canada studeren maar het is veel geld.

    En mijn ouders zijn bang dat ik niet meer terug kom hahaha because I hate the netherlands.

    Nog even doorbijten, nog even en je kan zolang mogelijk gaan fietsen:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik vind dit grappig :')
    Ik heb een week bij mensen gelogeerd in Georgia, en daar was niets van wat jij nu zei :')
    Ik zou zeggen, geniet van de ervaring, en hou regelmatig contact met thuis (Skype, mail,...)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ah, heimwee. Ik ken het als de beste sinds mijn ouders gescheiden zijn :'D