• Het is nu nog lekker weer, maar over een maand of twee begint de herfst alweer en omdat ik niet zoveel tijd heb om te winkelen ben ik nu al op zoek naar leuke winterkleren
    Ik heb niet echt een hele duidelijke stijl denk ik , maar ik ben gek op de Vintage stijl en die zou ik heel graag willen, alleen heb ik daar het figuur niet voor.
    Ik zoek in elk geval een paar van die lekkere dikke truien, die soort gebreide of gehaakte, die er toch heel leuk uitzien
    Maar ik weet echt niet waar ik die moet zoeken

    En ik vraag me af of ik dit hesje (waar ik verliefd op ben) kan dragen op een shirt met lange mouwen, want vinden jullie?




    Het mag zowel webshops zijn als echte winkels
    Prijs tot maximaal 50 euro


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jain de winter kun je er een wit hemdje eronder aandoen ... Ik vind heeel leuke truien in de c&a en h&m en idunno PRIMARK


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Oeh, ik wil ook zulke truien (:

    Voor webshops zou ik www.Romwe.com aanraden, deze site heeft kleding van uitlopende stijlen en prijzen dus er zit vast wel wat tussen.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Zelf shop ik nauwlijks in Nederland *O* En daar heb ik vrede mee aangezien ik meestal in Londen shop of Glashwol *O*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Volgens mij heb je het figuur wel voor vintage, hoor. Echte vintage zal je waarschijnlijk toch niet kopen, want dat is hartstikke duur, als je het al in je maat kan vinden. Vintage-achtige dingen zijn verder niet specifiek voor een bepaald figuur gemaakt, gelukkig.

    Je kunt gewoon kijken in de mainstream kledingwinkels. Gebreide dingen zijn nog best in, dus zeker als je er nu alvast naar gaat zoeken.

    Ik vind overigens dat je dat ding/vestje/hesje/whatever best met een shirt met lange mouwen kan dragen, hoor. Ik zou het zelf in ieder geval wel doen. Bovendien moet je het lekker zelf weten, toch? (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben in Frankrijk verlief geworden op de winkel Mango (: Alleen ik weet niet of we die in Nederland ook hebben. Verder raad ik je de C&A, H&M, Coolcat, Zara, Vero Moda, New Yorker en The Sting. Daar vind je vast wel wat je zoekt.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben gisteren gewoon een h&m binnen gestapt in Brussel, en kwam naar buiten met 5 van dit soort truien:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 12:25 ]

    Large.nl heeft wel leuke spullen. zo als dezen hij ziet er erg lekker uit.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 8:36 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    MissElmo schreef:
    Ik ben in Frankrijk verlief geworden op de winkel Mango (: Alleen ik weet niet of we die in Nederland ook hebben. Verder raad ik je de C&A, H&M, Coolcat, Zara, Vero Moda, New Yorker en The Sting. Daar vind je vast wel wat je zoekt.


    We hebben een Mango in Almere.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    MissElmo schreef:
    Ik ben in Frankrijk verlief geworden op de winkel Mango (: Alleen ik weet niet of we die in Nederland ook hebben. Verder raad ik je de C&A, H&M, Coolcat, Zara, Vero Moda, New Yorker en The Sting. Daar vind je vast wel wat je zoekt.


    Jup, die zit in Nederland. Ik heb 'm in ieder geval wel vaker gezien in een aantal steden. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Requille schreef:
    (...)

    We hebben een Mango in Almere.

    Okeee :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Arlert schreef:
    (...)

    Jup, die zit in Nederland. Ik heb 'm in ieder geval wel vaker gezien in een aantal steden. (:


    Ik heb de mango dus jammer genoeg niet in Groningen gezien.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    Ik heb de mango dus jammer genoeg niet in Groningen gezien.

    Daar zit-ie wel. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"